هزینه فسخ قرارداد اسکوچیچ و دستیارانش چقدر است؟

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اعلام برکناری امروز به همراه وکیل و مدیر برنامه های خود به ساختمان فدراسیون فوتبال رفت تا شرایط فسخ قراردادش را با مدیریت فدراسیون در میان بگذارد.

طبق بند قرارداد اسکوچیچ، فدراسیون باید حدود 5 ماه از قرارداد او را به عنوان غرامت فسخ قرارداد این مربی پرداخت کند. البته اگر اسکوچیچ می خواست انصراف دهد، باید بیش از این مبلغ را به فدراسیون می پرداخت.

سرمربی کرواسی که هفته گذشته نزدیک به 6 میلیارد تومان از فدراسیون دریافت کرده، مطالبات محدودی دارد که باید برای نحوه پرداخت آن توافق شود.

با این تفاسیر ظاهرا فسخ قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال کمی بیش از 600 هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.

دستیاران اسکوچیچ که حدود دو ماه پیش قرارداد خود را با اتحادیه فوتبال انگلیس تمدید کردند، مطالباتی از این گروه دارند و آنها نیز به دنبال دریافت این مبلغ هستند. ظاهرا ملادن زگانیر، ماریو تیت و کرونوسلاو راندونیک ماهیانه بین 10 تا 15 هزار دلار از فدراسیون دریافت می کردند اما باید برای تسویه حساب با آنها تدابیری اندیشید.

بحث پیگیری مطالبات و معوقات اسکوچیچ و دستیارانش قرار است هفته آینده ادامه پیدا کند و انتظار می رود فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن درس های گرفته شده از اتفاقات تلخ پرونده مارک ویلموتس، تصمیم بگیرد. پیش بینی های لازم برای توافق با این مربیان برای تشکیل پرونده جدید علیه کشورمان در مجامع بین المللی باز نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید