کمک هزینه تیرماه 1401 چقدر است و چقدر پرداخت می شود؟

کمک هزینه تیرماه 1401 چقدر است و چقدر پرداخت می شود؟

روز جدید : تیم اقتصادی دولت هنوز زمان یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و هفتم را اعلام نکرده است. تیر 1401. اما جدول مراحل گذشته پرداخت یارانه به ما نشان می دهد که در دو فصل گذشته دولت یارانه را در بیستمین روز همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

شایعاتی مانند توزیع یارانه نان، یارانه عید قربان، یارانه بنزین و… بسیاری از دریافت کنندگان کمک هزینه را سردرگم کرد. گروهی از کمک های بلاعوض در حال حاضر منتظر ارقام جدید برای واردات هستند. اما واقعیت این است که دولت هیچ راهکاری برای تغییر میزان یارانه پرداختی به سرپرستان خانوار ندارد.

در چنین شرایطی کمک هزینه نقدی تیرماه در مرحله اردیبهشت و خرداد به حساب مشمولان واریز خواهد شد. بر اساس این قانون، اگر در مراحل 135 و 136 مبلغ 300 و 400 هزار تومان کمک هزینه دریافت کرده اید، در مرحله 137 بدون تغییر، همان مبالغ را دریافت خواهید کرد.

اما اگر نسبت به عدم دریافت یارانه اعتراض کرده اید و نمی دانید چه مبلغی به شما پرداخت می شود، باید به جایگاه خود در ده ها توجه کنید. در صورتی که کارشناسان سازمان هدفمندی یارانه ها شما را در دهک های اول تا سوم قرار دهند، به ازای هر نفر 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. اگر از دهک چهارم تا نهم باشید این مبلغ به نفری 300 هزار تومان می رسد.

البته اگر گردش حساب شما در سال گذشته بیش از 300 میلیون تومان باشد، در سال گذشته به خارج از کشور سفر کرده باشید یا خودرویی را با قیمتی بالاتر از 300 میلیون تومان خریداری کرده باشید، ممکن است در صدک دهم و یارانه باشید. دریافت نخواهد کرد

یارانه تیرماه چقدر خواهد بود؟

سازمان هدفمندسازی یارانه ها و تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی را در مرحله یکصد و سی و هفتم اعلام نکرده اند. تیر 1401. اما جدول مراحل گذشته پرداخت یارانه به ما نشان می دهد که در دو فصل گذشته دولت یارانه را در بیستمین روز همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

اما به نظر می رسد کمک هزینه این ماه ساعت 24 دوشنبه 29 تیرماه به حساب دریافت کننده کمک هزینه واریز شود.

دیدگاهتان را بنویسید