کمک هزینه برای کمک هزینه نگهداری ماه اول که باید به تمام ذینفعان قبلی که برای تجدید نظر در طبقه بندی فعلی درخواست تجدید نظر داده اند واریز شود.


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839053

دستور رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛

رئیس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد تا برای یک ماهه تمام کسانی که تا یک ماه قبل یارانه دریافت کرده‌اند اما در این مرحله از روزه‌داری دریافت نکرده‌اند، نگهداری کنند. طبقه بندی فعلی سپرده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف به ارائه کمک های معیشتی در یک ماهه اول به کلیه یارانه بگیران تا ماه گذشته کرد. ، اما در این مرحله نفقه دریافت نکرده اند و درخواست تجدید نظر در رفع طبقه بندی فعلی می کنند.

رئیس جمهور در این نشست گفت: اصل بر اعتماد به نفس مردم است، بنابراین مبلغ معیشت ماه اول باید به حساب این افراد واریز شود، بنابراین به محض تایید درخواست متقاضیان در سازمان‌های مسئول، این مبلغ را نیز می‌توان از آنها برداشت کرد.» همچنین مانند سایر ذی‌نفعان می‌توانند مبلغ نگهداری را دریافت کنند.

دکتر رئیسی در این جلسه اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است حداکثر ظرف مدت یک ماه به این درخواست ها رسیدگی و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوار اعلام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید