کمک هزینه نگهداری برای رفع طبقه بندی به حساب متقاضیان واریز شد


زمان: 09:23
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839435

ایرنا – سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: کمک هزینه یارانه تکمیلی 135 برای بررسی حذف طبقه بندی و قطع یارانه در اردیبهشت ماه 1401 به حساب نظارتی متقاضی واریز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان کمک‌های بلاعوض، این مرحله از پرداخت پس از دستور رئیس‌جمهور و پس از درخواست بررسی سرپرستان خانوارهای تخریب‌شده و کاهش یارانه‌ها در مرحله 135 از طریق پایگاه اینترنتی hemayat.mcls.gov .ir وزارت تعاون اعلام شد. کار و مراقبت اجتماعی از نظر اجتماعی انجام شد، سپرده شد.

بر این اساس، دیه اضافه از مرحله 135 به حساب عائله مندی که تا قبل از اردیبهشت 1401 مشمول دریافت یارانه بود، اما در این مرحله طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم بوده و متقاضی بررسی و بررسی در طبقه بندی. این وزارتخانه سپرده شده است.

این سپرده تا زمان بررسی و تایید حساب ناظر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و برداشت نمی شود.

علاوه بر این، طبق اطلاعات قبلی، 10 میلیون کرون کمک به تسهیلات قرض الحسنه از سرپرستان خانوارهایی که این تسهیلات را دریافت کرده اند کسر شده است.

تاکید می شود معترضان هنوز از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir یا خط تلفن 09200006369 وزارت تعاون، کار و کمک های اجتماعی نسبت به رفع طبقه بندی یا تعلیق اعلام شده یارانه ها در اردیبهشت 1401 ثبت نام نکرده و اعتراض خود را پیگیری نکرده اند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید