امشب می توانید کمک هزینه نقدی ماه اوت / پرداخت معوق کمک هزینه ماه مه و ژوئن را واریز و برداشت کنید

یارانه نقدی حمایت معیشتی مرحله یکصد و سی و هشتم براساس کاهش اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه و طبق روال معمول امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه مرداد ماه قابل برداشت است. 20.

بر این اساس اگر سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر جزو دهک های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

لازم به ذکر است در صورتی که این سرپرستان خانوار قبلاً وام 10 میلیون ریالی اخذ کرده باشند، اقساط این ابزار از مبلغ واریز شده به حساب آنها کسر می شود.

در این مرحله سرپرستان خانوارهایی که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه پایان یافته و درخواست تجدیدنظر خود را در صورتی که جزو دهک های اول تا نهم بوده اند در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده اند. توسط وزارت رفاه یارانه مرداد را طبق اعشار اعلام شده دریافت خواهند کرد.

همچنین افرادی که تا اوایل مردادماه برای دریافت یارانه ثبت نام کردند، در صورتی که دهک اول تا نهم باشند، یارانه نقدی خود را در آن مرحله دریافت می کنند.

همچنین خاطرنشان می شود سرپرستان خانوارهایی که در مرحله یکصد و سی و هفتم (تیرماه) (ثبت نام های جدید یا بازنگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) جزو یارانه بگیران باشند، معوقات اردیبهشت و خرداد ماه را به همراه یارانه دریافت خواهند کرد. برای اوت

متقاضیان بررسی عشرهای اعلامی یا افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه 1401 کاهش یافته است می توانند جهت ثبت نام یا پیگیری به سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند. درخواست آنها یا با شماره 09200006369 تماس بگیرید.

ثبت نام برای افرادی که هنوز یارانه مالی دریافت نکرده اند یا متقاضیان جدید یارانه هستند ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره خدمات هوشمند ملی به نشانی https://my.gov.ir، خانواده خود را ثبت کنند. برای ثبت نام در این سامانه همراه داشتن شماره تلفن همراه نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار متقاضی یا بازماندگان جدید الزامی است. از یارانه تمامی افراد می توانند با شماره تلفن همراه خود کد دستوری #43857*4* (4 ستاره، 43857 ستاره، کد ملی مربع) را برای اطلاع از وضعیت فعلی یارانه مسکن شماره گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید