یارانه نقدی امشب پرداخت می شود/ سرپرستان خانوارهای هرمزگانی نیز یارانه نقدی دریافت می کنند.

یارانه نقدی امشب پرداخت می شود/ سرپرستان خانوارهای هرمزگانی نیز یارانه نقدی دریافت می کنند.

یارانه حمایت معیشت مرحله یکصد و چهل و سوم مربوط به دی ماه 1401 به حساب کلیه سرپرستان خانوارهای مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 30 دی ماه قابل برداشت می باشد.

کمک هزینه معیشت مرحله یکصد و چهل و سوم براساس تخفیف اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و طبق روال معمول به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 30 دی ماه قابل برداشت است.

بر این اساس، اگر خانوارها جزو دهک های اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر جزو دهک های چهارم تا نهم باشند، به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب سرپرست واریز می شود. خانواده

سخنگوی ستاد هدایت یارانه ها در گفت وگو با تسنیم تاکید کرد: سرپرستان خانوارهای استان هرمزگان نیز در دی ماه یارانه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین پس از نهایی شدن ارائه فهرست الکترونیکی کالا، سرپرستان خانوار به صورت اختیاری می توانند یارانه نقدی یا فهرست کالا دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، بر اساس قانون بودجه سال 1401، با حذف ارز 4200 به جای یارانه نقدی، کالاهای الکترونیکی به سرپرستان خانوار پرداخت می شود و استان هرمزگان به عنوان مرحله آزمایشی این طرح انتخاب شد. . البته بعداً دولت اعلام کرد که دریافت الکترونیکی اجباری نیست و مردم می توانند بین کمک های نقدی و دریافتی یکی را انتخاب کنند.

واریز یارانه به حساب ناظران متقاضی بررسی عشر و ثبت نام جدید

سرپرستان خانوار ثبت نام شده در این مرحله در صورتی که در آزمون گسترده وزارت رفاه از دهک اول تا نهم باشند، طبق رتبه دهی اعلام شده یارانه آذرماه را دریافت خواهند کرد.

همچنین خاطرنشان می شود، سرپرستان خانوارهایی که کمک نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده و درخواست تجدیدنظر خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده اند، در بررسی انجام شده توسط این وزارتخانه جزو دهک های بالا تا نهم بوده اند. در صورت دریافت یارانه آذرماه با توجه به کاهش اعلام شده یارانه دریافت خواهند کرد.

متقاضیان تجدید نظر در عشر اعلام شده می توانند جهت ثبت نام یا پیگیری درخواست خود به سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن گویا 09200006369 تماس حاصل نمایند.

ثبت نام برای افرادی که هنوز کمک هزینه نقدی دریافت نکرده اند یا متقاضیان جدید کمک هزینه هستند ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره خدمات هوشمند ملی به نشانی https://my.gov.ir خانوار خود را ثبت کنند. برای ثبت نام در این سامانه همراه داشتن شماره تلفن همراه نام سرپرست خانوار، کد ملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار متقاضی جدید الزامی است. یا بازمانده یارانه. تمامی افراد می توانند برای اطلاع از وضعیت فعلی یارانه مسکن کد دستوری ##43857*4* (4 ستاره، 4 ستاره، 43857 ستاره، کد ملی مربع) را با شماره همراه خود شماره گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید