متقاضیان خودرو: ما یک حساب پروکسی داریم. بدون ثبت نام / بانک: فعال سازی 48 ساعت پس از واریز

متقاضیان خودرو: ما یک حساب پروکسی داریم.  بدون ثبت نام / بانک: فعال سازی 48 ساعت پس از واریز

تعداد زیادی از مخاطبان متقاضی شرکت در طرح فروش ایران خودرو اعلام کرده اند که علیرغم تعریف حساب نمایندگی و واریز وجه، لینک ثبت نام برای آنها باز نمی شود. با پیگیری های این بانک مشخص شد که پس از 48 ساعت از زمان واریز، لینک ثبت نام فعال می شود و این در حالی است که ایران خودرو آخرین مهلت تعریف حساب و واریز را ساعت 14 روز شنبه (30 اسفند) تعیین کرده است. مهلت ثبت نام 12 ساعت پس از آن است. 24 شنبه) پایان می یابد.

طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان که از دیروز آغاز شده و تا پایان روز شنبه (30 اسفند) ادامه دارد، مشتریان برای شرکت در این طرح نیاز به تعریف حساب پروکسی و واریز 130 میلیون دارند. تومان درخواست سفر و 400 میلیون تومان برای محصولات هایما.

بر این اساس ایران خودرو با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه اعلام کرد که مشتریان در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و تا ساعت 14 روز شنبه نسبت به تعریف حساب پروکسی و واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت نام از ساعت 11:00 روز آخر (چهارشنبه 26 اسفند) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه 29 اسفند) می باشد. از طرفی امکان تعریف حساب نمایندگی و واریز وجه از روز سه شنبه وجود دارد. اما تاکنون تعدادی از مشتریانی که حساب های وکالتی تعریف کرده اند و پول واریز کرده اند با ایسنا تماس گرفته و اعلام کرده اند که لینک ثبت نام برای آنها فعال نیست.

با پیگیری این افراد و همچنین ایسنا از بانک های فعال مشخص شد که پس از گذشت 48 ساعت از لحظه واریز، لینک ثبت نام فعال و امکان ثبت نام فراهم می شود.

این در حالی است که ایران خودرو در بخشنامه خود به این 48 ساعت اشاره ای روشن نکرده و تنها به این اکتفا کرده است که «پس از تکمیل مراحل نمایندگی حساب در بانک عامل و استعلام ایران خودرو از بانک عامل، اطلاع رسانی خواهد شد. به شرکت ارائه شده است. ایران خودرو ارسال می شود; لذا متقاضیان با در نظر گرفتن این بازه زمانی پس از تکمیل افتتاح و واریز وجه به حساب پروکسی نسبت به ثبت نام اولیه در سامانه فروش آنلاین ایران خودرو اقدام نمایند.

در زیر به برخی از پیام های مخاطبان ایسنا که برای ثبت نام با مشکل مواجه شده اند می پردازیم:

– من از ساعت 7 صبح تا ساعت 13 در کافی نت هستم اما سایت مدام ارور می دهد.

– سه شنبه اعلام کردند که چهارشنبه فروش دارند! از زمانی که پول را به حساب پروکسی واریز می کنیم تا تایید در ایران خودرو سه روز طول می کشد. چهارشنبه یک روز تعطیل است، سپس پنجشنبه و جمعه است. این مدل برنامه ریزی چیست؟ لطفا برای تمدید یک هفته دیگر فالو کنید.

– فرضاً بدون قرعه کشی، حالا قرعه کشی شده؟! مطمئن باشید که نام هیچکس بیرون نخواهد آمد. مثل دفعه قبل، در برخورد با بدبختی و قرض گرفتن در نهایت برنده نشدیم.

– حساب وکیل باز کرده ایم اما امکان ثبت نام وجود ندارد. چرا از قبل نمی گویند پول باید مدتی در حساب بماند؟

– من اکانت پروکسی داشتم و پول تو حساب هست پس چرا نمیتونم ثبت نام کنم؟

– خودروهای هایما اجازه ثبت نام را نمی دهند و سایت از کار افتاده است.

همچنین تعداد زیادی از متقاضیان طرح خرید و فروش خودروهای فرسوده با مشکل همیشگی این طرح مواجه هستند که هنوز مرحله ثبت نام قلب تعیین نشده و با پیام «در حال بررسی» مواجه هستند و نمی توانند. دوباره ثبت نام کن

دیدگاهتان را بنویسید