ثبت نام فوری ایران خودرو برای فروش بدون قرعه کشی امروز + مشخصات و لینک ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام فوری ایران خودرو برای فروش بدون قرعه کشی امروز + مشخصات و لینک ثبت نام ایران خودرو

ایران خودرو از امروز (شنبه 21 آذر) طرح فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز (طراحی شده توسط آریسانس) را آغاز می کند.

ایران خودرو از امروز (شنبه 21 آذرماه) برای سومین بار فروش وانت دوگانه سوز آریسان 2 را به صورت فروش فوری با قیمت قطعی 285 میلیون تومان و موعد تحویل 30 روزه محقق کرد. .

این مرحله بدون قرعه کشی فروش آریسان 2 فقط برای متقاضیان عادی می باشد و برخلاف دو مرحله قبل امکان ثبت نام برای متقاضیان خرید خودروی کارکرده و طرح ویژه مادران وجود ندارد.

متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح امروز با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام کنند. مهلت ثبت نام تا تکمیل مکان و حداکثر تا روز دوشنبه (۲۳ آذر) در نظر گرفته شده است.

محدودیت های ثبت نام فقط شامل داشتن گواهینامه معتبر می باشد و بنابراین افراد دارای پلاک فعال نیز می توانند قبل از تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند البته بدیهی است که با هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه و تلفن همراه قابل ثبت است ثبت نام کننده باید در نام کوچک متقاضی

لازم به ذکر است وانت آریسان 2 دوگانه سوز ایران خودرو دارای موتور قدرتمند XU7P-CNG، گیربکس BE تقویت شده، شاسی تک بدنه با کابین بار مجزا، خط یدکی زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن بنزین 75 لیتری می باشد. و باک بنزین 40 لیتری و افزایش شتاب همراه با کاهش مصرف.

دیدگاهتان را بنویسید