فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی امروز پنجشنبه 2 تیر 1401 / لینک ثبت نام سایپا

فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی امروز پنجشنبه 2 تیر 1401 / لینک ثبت نام سایپا

روز جدید : فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی امروز پنجشنبه 2 تیر 1401 برای 5 خودروی این خودروساز با مراجعه به سایت سایپا انجام می شود.

فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی از امروز پنجشنبه 2 تیر 1401 آغاز شد و متقاضیان ثبت نام سایپا می توانند جهت ثبت نام در هر یک از دو طرح با سایت سایپا به نشانی sale.iranecar.com تماس حاصل نمایند.فروش سایپا یعنی پیش -فروش ساپیا و طرح شرکت در تولید سایپا بدون قرعه کشی. سایپا در جدیدترین طرح فروش خود 5 خودرو کوییک اس، کوئیک آر، ساینا اس، شاهین جی و کوییک کوییک را بدون قرعه کشی به داوطلبان پیشنهاد می کند.

متقاضیان محترم می توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 3 تیرماه پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور دریافتی از سایت با ورود به سامانه یکپارچه توزیع خودرو به نشانی https://sale.iranecar.com نسبت به انتخاب نوع اقدام و ثبت خودرو لازم به ذکر است شرکت در این طرح تنها از طریق آدرس فوق امکان پذیر است و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی سایپا نخواهد بود.

فروش سایپا بدون قرعه کشی امروز پنجشنبه 2 تیر 1401

نکته مهم: داوطلبان محترم می توانند از بین کلیه خودروها و روش های فروش با رعایت شرایط عمومی بخشنامه به شرح زیر تنها یک خودرو را انتخاب نمایند. بنابراین اگر در هر مرحله از ثبت نام (حتی واریز) مشخص شود که متقاضی بیش از یک دستگاه ثبت نام کرده است، ثبت نام دوم غیرفعال شده و وجه به حساب مشتری عودت داده می شود.

جدول شرایط فروش سایپا بدون قرعه کشی امروز پنجشنبه 2 تیر 1401 پیش فروش سایپا در سامانه توزیع یکپارچه خودروهای بدون قرعه کشی از فردا پنجشنبه (2 تیر 1401) + جدول و لینک ثبت نام

پیش فروش از

لینک ثبت نام سایپا

متقاضیان محترم می توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 3 تیرماه پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور دریافتی از سایت با ورود به سامانه یکپارچه توزیع خودرو به نشانی https://sale.iranecar.com نسبت به انتخاب نوع اقدام و ثبت خودرو

قیمت محصولات سایپا در تیر 1401

در آخرین روزهای خرداد 1401 لیست قیمت محصولات سایپا منتشر شد. در آخرین قیمت سایپا تغییری در هیچ یک از قیمت های قبلی مشاهده نشده است، اما نکته جالب این است که تیبا پلاس و ساینا پلاس همچنان در حال تولید هستند.

1401 3 28 price list637911387990066078 خبر خاکستری

شرایط عمومی بخشنامه فروش سایپا بدون قرعه کشی:

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی حق ثبت یک خودرو را دارد).

متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و حداقل گواهینامه رانندگی سطح سوم داشته باشند.

امکان صلح (انصراف از خرید) و انتقال خودرو به عنوان وکیل وجود ندارد.

در 48 ماه گذشته متقاضی ثبت نام و یا فاکتور خودرو برای شرکت های خودروسازی صادر نکرده است.

با پلاک پلیس فعال (نصب شده بر روی خودرو) امکان ثبت نام کاندیدایی وجود ندارد.

تبصره: در خصوص متقاضیان خرید خودرو شاهین بند 5 رعایت نشده و بند 4 برای متقاضیانی که از ابتدای سال 1401 خودرو شاهین خریداری کرده اند مجاز به ثبت نام خودرو مذکور نیستند.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبی که وجه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروسازی واریز می شود باید متعلق به متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا) مسئولیت کامل بر عهده داوطلب ثبت نام خواهد بود.

شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به متقاضی باشد.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو

نشانی sale.iranecar.com برای رفتن مستقیم، مرورگر خود را تایپ کنید سایت یکپارچه فروش خودرو وارد.

حالا گزینه ورود / ثبت نام را انتخاب کنید تا به صفحه ورود منتقل شوید.

به سایت یکپارچه خودرو بروید

در این صفحه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد سیستم و صفحه شخصی خود شوید.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

قبل از اینکه سر کار بیاید سیستم یکپارچه توزیع ماشین، ثبت نام خودروثبت نام سایپا از طریق سایت ثبت نام سایپا انجام شد که در مطلب بعدی ارائه می شود.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

ابتدا به سایت sale.iranecar.com به گزینه بروید دارم میام داخل/من ثبت نام میکنم روی گزینه موجود در صفحه اصلی سایت کلیک کنید من ثبت نام میکنم انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

در فرم ثبت نام اطلاعات مورد نیاز شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، رمز عبور را وارد کرده و مجدداً آن را تکرار کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

اکنون به صفحه ای می رویم که اطلاعات را پر کنید من ثبت نام میکنم شما می خواهید مشخصات کامل خود را وارد کنید و روی ذخیره کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در sale.iranecar.com

ثبت نام قرعه کشی خودرو در سایت یکپارچه خودرو

پس از انجام مراحل فوق کد رهگیری دریافت کرده و ثبت نام در قرعه کشی شما تکمیل خواهد شد.

برای خرید خودرو در سایت توزیع خودرو ثبت نام کنید

نحوه مشاهده نتایج اصلی و رزرو ثبت نام قرعه کشی در سامانه یکپارچه خودرو

کاربران پس از شرکت و ثبت نام در قرعه کشی هر طرح ویژه فروش، فروش فوری، پیش فروش یا مشارکت در تولید، جهت اطلاع از وضعیت نتایج ثبت نام با سایت یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com تماس حاصل نمایند.

بر اساس بیانیه منتشر شده در سامانه قرعه کشی خودرو، برندگان ثبت نام خودرو به دو دسته دوست اصلی و رزرو شده تقسیم می شوند. به این معنی که در صورت عدم امکان واریز وجه در مهلت مقرر، افرادی که رزرو می‌کنند، می‌توانند به جای افراد اصلی، بر اساس اولویت، مالکیت خودرو را بر عهده بگیرند. نامزدهای اصلی تا 16 ژوئن فرصت دارند تا هزینه خودرو را پرداخت کنند. در این بخش نحوه اطلاع از نتایج ثبت نام قرعه کشی در سیستم یکپارچه خودرو ارائه می شود.

سوالات متداول
1- سیستم یکپارچه فروش خودرو چیست؟ همانطور که در مقاله توضیح داده شد، طبق دستور وزارت صمت، کلیه فرآیندهای فروش خودرو سایپا و ایران خودرو باید از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com انجام شود.
2- آیا خرید خودرو از طریق سامانه های فروش ایران خودرو و سایپا امکان پذیر است؟در ادامه مقاله توضیح داده خواهد شد.
3- نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو هنوز کشف نشده و در حال حاضر موجود نیست، بنابراین امکان ثبت نام و خرید خودرویی که بلافاصله پس از انتشار خبر منتشر می شود وجود ندارد، در این مقاله نیز مطلع شود.

دیدگاهتان را بنویسید