فروش فوری ایران خودرو با شرایط ویژه و اقساط شگفت انگیز فروش فوری زمستانی ایران خودرو آغاز شد + لینک ثبت نام

فروش فوری ایران خودرو با شرایط ویژه و اقساط شگفت انگیز فروش فوری زمستانی ایران خودرو آغاز شد + لینک ثبت نام

گروه صنعتی ایران خودرو برای پاسخگویی به نیاز بازار، عرضه خودرو در بورس کالا را افزایش داده و به زودی هر هفته بیش از…

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی می باشد که مشتریان زیادی را برای این شرکت خودروسازی جذب کرده است. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدید را عرضه می کند. فروش فوری ایران خودرو پروژه ای از شرکت ایران خودرو است که تعدادی از محصولات خود را در آن عرضه می کند. در طرح فروش آنی ایران خودرو، خودروهای ارائه شده از قیمت مناسبی برخوردار هستند. در زیر به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو می پردازیم.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تقاضای بازار، عرضه خودرو در بورس کالا را افزایش داده و به زودی هر هفته بیش از 10 هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بورس کالا عرضه می شود.
بهترین

بر اساس این گزارش، خودروها بر اساس قیمت های مصوب در بورس کالا عرضه می شوند و در هفته گذشته عرضه 207 در بورس کالا با کاهش قیمت مواجه شد و مشتریان توانستند خودرو را با قیمتی کمتر از قیمت ها خریداری کنند. تحویل قبلی

شرایط قیمتی بازار خودرو در هفته جاری نشان می دهد که قیمت بازار خودرو کاملا وابسته به شاخص های کلان اقتصادی به ویژه قیمت ارز است و بین عرضه خودرو در بورس کالا و قیمت بازار رابطه معناداری وجود ندارد.

این گزارش می افزاید: قیمت 207 در هفته گذشته و عرضه دوم بورس کالا با کاهش همراه است، این در حالی است که قیمت خودرو با افزایش یا کاهش قیمت ارز در نوسان است.

لازم به ذکر است خودروهای عرضه شده در بورس کالا زودتر از موعد تحویل مندرج در آگهی عرضه به مشتریان تحویل داده می شود و همچنین مشتریانی که تمایل به دریافت خودرو بلافاصله پس از صدور سند دارند می توانند با هماهنگی قبلی از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو یا نمایندگی مجاز و مراجعه به سایت تولیدی، خودرو را تحویل بگیرید.

ایران خودرو روز یکشنبه 27 آذرماه 8000 دستگاه خودرو شامل 4000 دستگاه پژو 207 گیربکس دستی سفید، 2000 دستگاه پژو 207 اتوماتیک سفید و 2000 دستگاه دستی تارا را به بورس ارسال می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این شرکت پژو 207 سفید را با قیمت پایه 188.5 میلیون تومان و پژو 207 سفید رنگ اتوماتیک را با قیمت پایه 280 میلیون تومان عرضه می کند. قیمت پایه تره سفید دستی 256 میلیون و 500 هزار تومان است.

مبلغ پیش پرداخت برای کلیه خودروهای عرضه شده 100 درصد در نظر گرفته شده است.

هر کد ملی واجد شرایط سفارش یکی از کدهای ارائه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است و خریداران باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند.

از سوی دیگر افرادی که در فروش های قبلی و از ابتدای سال 2018 توانسته اند از شرکت های خودروسازی خرید کنند، نمی توانند ثبت سفارش کنند.

خریداران جهت انجام فرآیند خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (تا پایان مدت زمان مجاز تسویه در بورس) به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco) مراجعه کنند. ir) برای ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و در زمان تعیین شده برای اطلاع از طریق پیامک (تکمیل پرداخت اقلام قانونی)، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به واریز هزینه بیمه اقدام نمایید. و شماره گذاری و هزینه ثابت 4 میلیون و 371 هزار و 310 تومان به اضافه 13 درصد مالیات و هزینه دادرسی برای خودروهای پژو 207 دستی و تارا دستی و 12 درصد برای خودروهای پژو 207 اتوماتیک بر اساس مبلغ معامله به خریدار پرداخت می شود.

در صورت عدم پرداخت هزینه ها ظرف 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل پرداخت اقلام قانونی) به نسبت تاخیر خریدار در واریز وجه اضافی، زمان تحویل خودرو تغییر می کند و مشتری باید پرداخت جریمه به میزان یک دهم ارزش معامله به ازای هر روز تاخیر قبلی از محل تحویل خودرو.

امکان انتخاب رنگ ها و مشخصات سفارشی با توجه به جدول شرایط کلی تحویل وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید