فروش ثبت نام فوری ایران خودرو امروز چهارشنبه 1 دی 1400+ قیمت ثبت نام و اطلاعات تماس ایران خودرو

فروش ثبت نام فوری ایران خودرو امروز چهارشنبه 1 دی 1400+ قیمت ثبت نام و اطلاعات تماس ایران خودرو

روز جدید : ثبت نام فروش فوری 4 محصول ایران خودرو با قیمت مشخص و زمان تحویل 90 روزه از دیروز آغاز شد و امروز چهارشنبه 10 دی ماه 1400 دومین روز ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو است. به همراه شرایط ثبت نام ایران خودرو و قیمت ایران خودرو به صورت آنلاین و قرعه کشی می آوریم.

امروز چهارشنبه 10 آذر 1400 دومین روز از مهلت سه روزه ثبت نام ایران خودرو برای فروش فوری است. و موعد تحویل سه ماهه بوده و متقاضیان می توانند به سایت ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco مراجعه کنند. ir / #! / برای ثبت نام خودرو ایران خودرو. در ادامه این خبر لینک و نحوه ثبت نام خودروهای ایران خودرو، مهلت فروش فوری ایران خودرو، قیمت ایران خودرو، سایت ثبت نام ایران خودرو و زمان قرعه کشی ایران خودرو برای مشخص شدن نتایج قرعه کشی و در قرعه کشی اسامی برندگان قرعه کشی ایران را اعلام کنید ماشین را به همراه لینک ثبت نام و مشخصات می آوریم.

مرحله جدید فروش فوری (فوق العاده) محصولات شرکت ایران خودرو از امروز سه شنبه 29 آذرماه آغاز شد. در این طرح کلیه قوانین و شرایط قرعه کشی در این بخشنامه فعال بوده و سند خودرو رایگان است.

ثبت نام ایران خودرو فروش فوری 1 1400

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل 3 ماهه) مرحله 27 برخی از محصولات شرکت ایران خودرو (قرعه کشی) طبق میزگرد از روز سه شنبه 9 شهریور 1400 شروع و تا پایان روز پنجشنبه 14/02/1400 ادامه دارد. خواهد بود.

توجه: طبق بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و رمز عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی یکی از الزامات ثبت نام می باشد. بنابراین بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و رمز عبور، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

بخشنامه 4413 – بیست و هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو – دی ماه 1400

فروش فوری خودروهای ایران خودرو 11 آذر 1400

در این طرح 4 محصول از سقف شیشه ای رانا پلاس، سورن پلاس، سقف شیشه ای دستی پژو 207 و شارژ اتوماتیک توربو دنا پلاس به قید قرعه کشی عرضه می شود.
لینک ثبت نام ایران خودرو

مهلت ثبت نام فوری فروش ایران خودرو در آذر و دی ماه 1400

فروش فوری 4 محصول ایران خودرو از روز سه شنبه 30/09/1300 آغاز و تا پایان روز پنجشنبه 14/02/1400 ادامه خواهد داشت.

لینک ثبت نام خودروهای ایران خودرو در فروش فوری 1D 1400

متقاضیان می توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir ثبت نام کنند.

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو چهارشنبه 10 دی 1400

قیمت ایران خودرو فروش فوری امروز چهارشنبه 10 دی 1400

قیمت خودروهای ایران خودرو عرضه شده برای فروش فوری در آذر و دی ماه 1400 را در جدول زیر مشاهده کنید.

.

ماشین

قیمت

زمان تحویل

پانوراما رانا پلاس
پانوراما رانا پلاس
227,623,000 حداکثر 90 روز
دنا پلاس به صورت اتوماتیک توربو
دنا پلاس به صورت اتوماتیک توربو
393,956,000
پژو 207 دستی پانوراما
پژو 207 دستی پانوراما
233,503,000
سورن پلاس
سورن پلاس
240,408,000

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودرو امروز چهارشنبه 10 آذر 1400

مرحله اول: متقاضی با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور وارد صفحه ثبت نام خود شده و وسیله نقلیه را انتخاب می کند.
مرحله دوم: در پایان مراحل ثبت نام به متقاضی کد رهگیری تعلق می گیرد.
مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.
مرحله چهارم: لیست قرعه کشی های منتخب حداکثر تا 3 روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش آنلاین و ارسال پیامک اعلام می شود و مشتری باید از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) مطلع شود. ) با مراجعه به سایت.

مرحله پنجم: فرد منتخب باید حداکثر ظرف مدت 3 روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی: esale.ikco.ir واریز کند. در صورت عدم واریز، ثبت نام داوطلب باطل تلقی می شود

تبصره 1: در صورت عدم رعایت شرایط متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی ناقص تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای عودت داده می شود و شرکت نسبت به تحویل خودرو اقدام خواهد کرد. مسئولیتی در قبال تحویل خودرو ندارد.

تبصره 2: متقاضیانی که فاقد هیچ یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه باشند (مثلاً داشتن پلاک پلیس فعال و فاقد گواهینامه رانندگی معتبر (حداقل درجه سه) و 2) در صورت ثبت نام. ، نمی توانید ثبت نام آنها را در نظر داشته باشید، آنها به مدت 3 سال در کلیه برنامه های آینده فروش محصولات شرکت ایران خودرو از ثبت نام خارج خواهند شد.

تبصره 3: در این بخشنامه از لحظه واریز تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نمی شود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو در ایران خودرو فروش فوری 1D 1400

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو

به هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه اختصاص داده شده است.
حداقل فاصله تا آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد و ثبت نام همزمان در هر دو شرکت امکان پذیر نمی باشد.
ثبت نام برای داوطلبان دارای پلاک فعال (نصب شده بر روی خودرو برای استفاده شخصی) و همچنین ارائه گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (بدون اعتبار) ممنوع است.
انتقال امتیاز و حقوق ناشی از قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
متقاضی هنگام ثبت نام باید شماره حساب (شماره شبانه) خود را ارائه دهد و برای واریز وجه لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده کند.
شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام داوطلب باشد.
ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نخواهد بود.
فرد منتخب باید در مرحله واریز وجه، کد نمایندگی را مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) انتخاب کند.
گارانتی خودرو پس از 5 ماه از لحظه تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی خودرو جهت دریافت سرویس اولیه فاقد اعتبار خواهد بود و برای مراجعه به نمایندگی خودرو حداقل 1000 کیلومتر از خودرو طول می کشد.
امکان صلح در قرارداد و واگذاری خودرو حتی به عنوان وکیل طبق مصوبات کمیسیون خودرو وجود ندارد.
خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه مطابق با آخرین استانداردها و مقررات زیست محیطی اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو خواهند بود.

شرایط اختصاصی ایران هودرو

تحویل خودرو بر اساس اولویت های تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط اعلام شده توسط کمیته خودرو خواهد بود.
انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری پس از اعلام اسامی انتخابی و توسط مشتری در هنگام واریز انجام می شود.
خودروی ثبت نامی معادل آخرین سقف قانونی اعلام شده در هنگام تحویل خودرو دارای بیمه شخص ثالث خواهد بود.
مسئولیت صحت کلیه اطلاعات درج شده به ویژه کد ملی، آدرس و کد پستی به عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده، تمامی عواقب آن اعم از تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو می باشد. ، به عهده شخص می باشد.
مبلغ 500000 ثمن معامله به مدت یکسال توسط مشتری پرداخت نمی شود و به ازای مبلغ بدهی و تعهد مشتری مبنی بر عدم انتقال خودرو به خودروی دیگر در همان مدت در رهن شرکت خواهد بود. . مدت زمان مندرج در این بند فقط در اختیار خودروساز است و خریدار نمی تواند قبل از تاریخ تعیین شده آن را پرداخت کند. پس از گذشت یک سال از صدور فاکتور، مشتری باید نسبت به رهن خودرو و پرداخت هزینه های مربوطه طبق قوانین شرکت اقدام کند و پس از آن سند چاپ و در اختیار وی قرار می گیرد.
در صورت عدم اقدام نسبت به رهن پس از گذشت یک سال از سوی مشتری، جریمه ها طبق ضوابط به حساب مشتری واریز می شود.
در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو طبق ضوابط مندرج در قرارداد معادل 36% سالانه (3% در ماه) خسارت تاخیر به صورت روزانه محاسبه و قابل محاسبه می باشد. طبق ضوابط پرداخت شود.
انصراف از ثبت نام قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز (پنل کاربری) امکان پذیر است، اما پس از انعقاد قرارداد مشتری حق امتناع ندارد.
سامانه پیامکی ایران خودرو 300096440 می باشد و تمامی پیامک ها از طریق شماره درج شده ارسال خواهد شد.
شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو جهت پاسخگویی در هنگام ثبت نام 82272727-021 می باشد.

زمان قرعه کشی و اعلام نتایج قرعه کشی D1400 ایران خودرو

مشتریان برای ثبت نام نهایی در روز شنبه 13 دی ماه با حضور نمایندگان مراجع نظارتی به قید قرعه انتخاب می شوند. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت ikco.ir ایران خودرو و سایت ikco_ir شرکت ikco پخش می شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. همچنین شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو جهت پاسخگویی در هنگام ثبت نام 02182272727 در نظر گرفته شده است.

نحوه واریز برندگان قرعه کشی ایران خودرو در دی ماه 1400

فرد منتخب پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، مبلغ مورد نظر را از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به حساب خودرو واریز می کند.
مابقی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه از نظر هزینه های قانونی مشخص و دریافت می شود.
داوطلب قبل از اعلام اسامی برگزیدگان مبلغی واریز نخواهد کرد.

آخرین مهلت واریز برندگان قرعه کشی ایران هورو دی ماه 1400

متقاضی باید حداکثر ظرف مدت 5 روز پس از اعلام اسامی برگزیدگان و دریافت پیامک وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام باطل تلقی می شود.

نکات مهم داوطلبان ثبت نام ایران خودرو / وارد سایت ایران خودرو شوید

داوطلب گرامی، شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید باید به نام شما باشد.
مشتریان گرامی گروه صنعتی ایران خودرو با شماره تلفن 82272727-021 به صورت 24 ساعته و 24 ساعته پاسخگوی سوالات و راهنمایی می باشد.
مشتریان گرامی، با توجه به تغییر رویه ثبت اطلاعات مشتری (ورود کاربر) برای تمامی سوالات مربوط به دسکتاپ خود، باید اطلاعات را تکمیل و رمز عبور را از لینک ثبت نام / تنظیمات رمز عبور وارد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید