جزئیات شرایط ثبت نام خودرو در طرح فروش جدید ایران خودرو برای مادران + جزئیات و لینک ثبت نام خودرو

جزئیات شرایط ثبت نام خودرو در طرح فروش جدید ایران خودرو برای مادران + جزئیات و لینک ثبت نام خودرو

طبق آخرین اطلاعیه ایران خودرو، ثبت نام فروش فوری پژو 207 TU 3 ویژه مادران آغاز شد.

جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران با عرضه پژو 207 راه اندازی می شود موعد تحویل پژو 207 مدل TU 3 90 روز دیگر اعلام می شود.

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش خودرو اعلام کرد که خودروها را بدون قرعه کشی به مادران تحویل می دهد. قیمت کارخانه پژو 207 TU 3 حدود 323 میلیون و 803 هزار و 700 تومان اعلام شده است. از آنجایی که این خودرو در قالب طرح فروش ویژه ایران خودرو (ویژه متقاضیان جوان) موجود است، متقاضیان باید کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران تنها با مراجعه به سایت فروش آنلاین به آدرس https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است. در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت.

با توجه به موارد فوق، مادران دارای دو فرزند و بیشتر می توانند با تکمیل مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو مادران از سهمیه 50 درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما همه مادران دو یا چند فرزند ندارند. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم یا بیشتر خانواده از آبان 1400 به بعد متولد شود.

بر اساس آخرین اطلاعیه ایران خودرو که مربوط به فروش فوری پژو 207 TU 3 می باشد. مادرانی که سال گذشته مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آنها به عنوان سومین اولویت تابستان 1402 برای دریافت خودرو پژو 207 TU 3 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شد و قرار گرفتند. پیامک های ارسالی این شرکت می توانند در طرح فروش خودرو بدون قرعه کشی مادران با زمان تحویل 90 روزه شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می گردد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، آخرین مهلت پرداخت طرح افزایش فروش ایران خودرو روز یکشنبه 7 خرداد ماه است. واریز از 27 خرداد اعلام شده است. برای تکمیل مراحل ثبت نام خودرو برای مادران باید کل مبلغ را پرداخت کنید.

طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، در صورت انصراف مشتری و همچنین در صورت عدم رعایت شرایط تایید خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا زمان تحویل خودرو، ثبت نام پژو 207 انجام می شود. TU 3 متقاضی کامل تلقی می شود و وجه مشتری بدون سود بابت انصراف ظرف 20 روز به شماره شبای مشخص شده عودت داده می شود و شرکت مسئولیتی در قبال تحویل خودرو ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید