ثبت نام جدید خودرو سایپا امروز + شرایط و لینک ثبت نام سایپا

ثبت نام جدید خودرو سایپا امروز + شرایط و لینک ثبت نام سایپا

سایپا: آخرین شرایط ثبت نام سایپا و پیش فروش ویژه سایپا بهمن ماه 1401 به صورت نامحدود و قرعه کشی از امروز پنجشنبه 20 بهمن ماه 1401 آغاز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام خودروی خود اقدام کنند.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از امروز پنجشنبه آغاز شد که در این بخشنامه گواهینامه و محدودیت خرید 48 ماهه اعمال می شود.

از امروز پنجشنبه 20/11/1301 چنانچه طبق روال ذیل متقاضیان دارای حساب نیابتی و موجودی به میزان تعیین شده در بخشنامه برای خودروی مورد تقاضا بوده و طبق محدودیت های این بخشنامه واجد شرایط ثبت نام می باشند. می توانند در سایت فروش گروه وارد شوند پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور دریافتی از سایت، خودروهای سایپا باید خودروی خود را انتخاب و تا تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.

در این طرح ساینا اس دوگانه سوز با پیش پرداخت 114 میلیون و 250 هزار تومان، مدل کوئیک جی ایکس با پیش پرداخت 112 میلیون و 650 هزار تومان، کوئیک آر اتوماتیک با پیش پرداخت 148 میلیون و 675 هزار تومان و مدل Quick R GX با پیش پرداخت 117 میلیون و 623 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید