خبر جدید برای متقاضیان کمک هزینه/ چگونه حساب بانکی را از کمک بلاعوض جدا کنیم؟

خبر جدید برای متقاضیان کمک هزینه/ چگونه حساب بانکی را از کمک بلاعوض جدا کنیم؟

روز جدید افرادی که یارانه آنها به دلیل تراکنش های کلان به حالت تعلیق درآمده است، می توانند حساب شخصی و تجاری خود را جدا کنند. در این صورت، تاریخچه اطلاعات مربوط به حرکت حساب آنها در آینده لحاظ نخواهد شد.

دولت سیزدهم اردیبهشت ماه تصمیم به حذف یارانه گرفت. ضمناً شرایط ثبت اعتراض به عشر و درخواست تجدیدنظر را فراهم کرد. اگرچه بیش از سه ماه از آن زمان می گذرد، اما باقی مانده ها و نامزدهای بازنگری اعشاری همچنان انتقاداتی دارند.

در سامانه جدید «حمایت» به نشانی hemayat.mcls.gov.ir امکان مشاهده اطلاعات کارت شناسایی اقتصادی خانواده در سه بخش اطلاعات خرید کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات مربوط به درآمد به صورت فردی و جداگانه و کاربرانی که درخواست تایید مجدد دارند با داشتن این اطلاعات می توانند در مراحل جداگانه درخواست خود را ثبت کنند.

این در حالی است که روند ثبت اعتراض عشریه و شناسایی خانوارهای واجد شرایط همچنان ادامه دارد و متقاضیان بررسی عشریه و افرادی که از اردیبهشت ماه 1401 یارانه آنها کاهش یافته است همچنان می توانند درخواست خود را در سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه ثبت یا پیگیری کنند. از نظر اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید