جزئیات طرح توزیع بنزین به هر نفر / از تشکیل سامانه بورس بنزین تا پرداخت کمک هزینه در حساب بانکی

ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795696

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به جزئیات اجرای طرح توزیع بنزین به هر فرد گفت: در این طرح سامانه تبادل بنزین پیش بینی شده است که افرادی که خودرو ندارند بتوانند سهمیه خود را بفروشند. به افراد دیگر.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با شبکه خبر از طرح توزیع بنزین برای هر نفر به جای هر خودرو خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در کیش اجرا می شود. “

وی افزود: قبل از ارائه طرح جدید می خواهم بگویم ذخایر سهمیه ای بنزینی که در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت ها وجود دارد حفظ می شود و مردم نگران آن نخواهند بود.

سالاری گفت: بر اساس این طرح سهمیه بنزین خودروهای عمومی تغییری نمی کند و به جای واریز در کارت سوخت، به حساب بانکی مالک این خودرو واریز می شود. برای خودروهای شخصی نیز سهمیه 15 لیتری به ازای هر نفر به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در این طرح امکان خرید و فروش کمک هزینه کارت فراهم می شود. همچنین در حال بررسی این موضوع هستیم که اگر خانواده ها قبلا سهمیه بنزین 60 لیتری داشتند و اکنون آن را کاهش داده اند، می توانیم سهمیه 60 لیتری این خانواده را در طرح پایلوت حفظ کنیم؟

وی گفت: در این طرح سامانه تبادل بنزین پیش بینی شده است که در آن افرادی که خودرو ندارند بتوانند سهمیه خود را به افراد دیگر بفروشند و عملاً سهمیه خود را بازخرید کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید