خرید و فروش کمک هزینه بنزین ممنوع شد / جریمه و انسداد کارت در انتظار فروشندگان کمک هزینه

خرید و فروش کمک هزینه بنزین ممنوع شد / جریمه و انسداد کارت در انتظار فروشندگان کمک هزینه

روز جدید : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از ممنوعیت خرید و فروش کمک هزینه کارت سوخت هوشمند بنزین و نفت و گاز خبر داد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران امروز با صدور اطلاعیه ای خرید و فروش کمک هزینه کارت سوخت هوشمند بنزین و نفت و گاز را ممنوع کرد.

در پیام باید بیان شود:

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به اطلاع کلیه دارندگان کارت هوشمند سوخت اعم از بنزین و نفت و گاز بر اساس مواد (۹) و (۱۶) «ضوابط ویژه فرآورده های نفتی» برگرفته از قانون مبارزه با کالا و قاچاق می رساند. خرید و فروش ارز فرآورده های نفتی یارانه ای (نفر اول و دوم) از طریق سهمیه بندی به شخص دیگر مانند خرید و فروش از سهمیه کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه ممنوع است.

در صورت تخلف مراجع ذیصلاح، علاوه بر مسدودسازی کارت هوشمند سوخت، متخلف از دو تا چهار برابر ارزش کالا (به نرخ بین المللی ماهانه) جریمه می شود.

بر این اساس و با توجه به اطلاعات ارائه شده، اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب وسیله نقلیه موظفند اقدامات لازم را جهت جلوگیری، نگهداری و عدم انتقال کارت سوخت غیرهوشمند به خودرو به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و هرگونه اقدام انجام دهند. مسئولیت. «آنها مسئول خرید یا فروش غیرقانونی سهمیه سوخت خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید