قیمت بنزین تغییر نمی کند/ جزئیات طرح توزیع بنزین بین شهروندان در کیش

ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794273

مجری طرح یارانه بنزین همگان در کیش با تاکید بر اینکه قیمت بنزین تغییر نمی کند، گفت: در این طرح به تمام افراد دارای کد ملی ماهیانه 20 لیتر بنزین توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شمسیان مجری طرح یارانه بنزین برای همه در جزیره کیش امروز در ارتباط مستقیم با شبکه خبر اعلام کرد: حداکثر 3 هزار تن است.

وی گفت: این سهمیه به جای دریافت سهمیه بنزین بر اساس خودرو، براساس کارت ملی برای افرادی که دارای کد ملی بوده و در سال گذشته ساکن کیش بوده اند، به هر کدام 20 لیتر بنزین تعلق می گیرد. فرد دارای کد ملی مقیم ایران.

وی تاکید کرد: هیچ تغییری در سهمیه بنزین خودروهای عمومی مانند تاکسی و اسنپ در جزیره کیش، تغییری در سهمیه سایر خودروها ایجاد نمی شود.

شمسیان گفت: خلاصه طرح این است که نه قیمت سهمیه بنزین آزاد و نه سهمیه بنزین آزاد و سهمیه خودروهای عمومی و آزاد تغییر نمی کند و سهمیه ای که پرداخت شده است. در سوخت کارت خودرو تاکنون در طرح یارانه بنزین.برای همه کسانی که کارت ملی دارند ماهانه 20 لیتر بنزین به حساب سرپرستان واریز می شود.ترجمه.

وی گفت: به زودی اپلیکیشنی راه اندازی می شود و مردم جزیره کیش یاد می گیرند که چگونه کارت کمک هزینه سوخت خود را به کارت منتقل کنند و آن را با قیمت آزاد سه میلیون تن در بازار بفروشند، بنابراین قیمت بنزین نمی شود. تغییر و قیمت سهمیه 1500 و قیمت آزاد حداکثر 3 هزار تن می باشد.

مجری طرح یارانه گاز همگانی در کیش گفت: کارت سوخت سوخت برای برخی از افرادی که ذخایر بنزین ماه های گذشته دارند، این ذخیره حفظ شده و در حال حاضر فرصتی برای استفاده از سهمیه سوخت برای پاسخگویی به تقاضا و هجوم مردم وجود ندارد. به پمپ بنزین ها خیر، برای دریافت این سهمیه نیازی به ثبت نام و افتتاح حساب نیست، فقط باید به شهروندان جزیره کیش اطلاع رسانی شود که به احتمال زیاد تا اواسط دی ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

شمسیان افزود: اطلاعات سرپرستان خانوار بر اساس کد ملی افراد و تعداد افراد خانوار در بانک اطلاعات موجود است و همان حسابی که یارانه سهمیه بنزین در آن واریز می شود توزیع می شود و وجود ندارد. نیاز به دریافت کارت بانکی جدید مبنای کد ملی سهمیه ماهیانه 20 لیتر بنزین برای هر نفر می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید