سخنان نهاوندیان یک حقه سیاسی است/رفع طبقه بندی بهانه ای برای تبرئه دولت قبلی


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1895841

یکی از اعضای کمیته انرژی شورای اسلامی با اشاره به اینکه سخنان آقای نهاوندیان یک حقه سیاسی است، گفت: در همه جای دنیا مسائلی وجود دارد که از نظر دولت ها محرمانه است و هرگز منتشر نمی شود زیرا اسناد زیادی در مورد کودتای 28 مرداد 1391 هنوز منتشر نشده است.

«هادی بیگی نژاد» نماینده مالایی ها در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتقاد از سخنان محمد نهاوندیان مبنی بر اینکه «آرزو می کنم محرمانه بودن اتفاقات آن سال ها برداشته شود تا بتوانیم به جزئیاتی اشاره کنیم. آن وقت مردم مطلع می‌شوند و می‌دانند با این مملکت چه کرده‌اند.» وی گفت: اصلاح‌طلبان زمانی که در قدرت بودند همیشه گلایه داشتند که نگذاشتند کار کنیم.

وی ادامه داد: سیدمحمد خاتمی در سال 80 گریه می کرد و می گفت عده ای برای من بحران ایجاد کردند و نگذاشتند کار کنم. این یک دست ضد انقلاب در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی شد، با وجود اینکه برجام یک موضوع دولتی بود و کل نظام با دولت همراه بود و از مذاکره حمایت می کرد، اما باز هم دولت می گفت اجازه کار نداریم و این سناریوی تکراری بود. اصلاح طلبان بعد از انقلاب اسلامی همیشه تکرار شده است.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه این جریان هر وقت بخواهد دست از قدرت می کشد به جای اینکه مسئولیت کار خود را داشته باشد، راهبرد خود را پیش می برد، قوه مجریه را در دستور کار خود قرار داده و هدفشان سنگ اندازی به کشور است. مدیریت اجرایی.

اصلاح طلبان پازل غرب را کامل می کنند!

بیگی نژاد با اشاره به اقدام اخیر میرحسین موسوی در انتشار نامه توهین آمیز به شهدای مدافع حرم و ارزش های انقلاب اسلامی گفت: معلوم نیست چرا وقتی غرب علیه ملت ایران نقشه می کشد. اصلاح طلبان مانند آبان 98 پازل دشمنان ملت را تکمیل می کنند. اقدام دولت در آن زمان در میدان دشمن بازی می کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه سخنان آقای نهاوندیان یک حقه سیاسی بود، تصریح کرد: در همه دنیا مواردی وجود دارد که از نظر دولت ها و دولت ها محرمانه است و هرگز منتشر نمی شود، چرا که اسناد بسیاری درباره کودتا د. ‘ etat از 28 اوت 2012 هنوز منتشر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مطالب در جمهوری اسلامی ایران محرمانه است و نباید برای حفظ امنیت کشور منتشر شود.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان باید بپذیرند که در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی با دست برداشتن از اقدامات خود آسیب های زیادی به کشور و ملت وارد کردند، مردم را به دام انداختند و هزینه های زیادی را برای کشور به ارمغان آوردند. آنها می خواهند به بهانه راز زدایی از مسائل بر عملکرد خود سرپوش بگذارند، این فقط راهی است برای رفع اشتباه و نقص مسئولیت خود.

دیدگاهتان را بنویسید