در مواجهه با حجاب نباید به روش های شکست خورده قبلی متوسل شد/قانون مجلس ضعیفان حجاب را مجرم می خواند/حزب سیاسی صاحب قدرت در مجلس، حجاب را وسیله ای برای پوشاندن ضعف خود در عرصه اقتصاد قرار داده اند.

در مواجهه با حجاب نباید به روش های شکست خورده قبلی متوسل شد/قانون مجلس ضعیفان حجاب را مجرم می خواند/حزب سیاسی صاحب قدرت در مجلس، حجاب را وسیله ای برای پوشاندن ضعف خود در عرصه اقتصاد قرار داده اند.

عمل تولد یک جریان و گروه سیاسی که متأسفانه ردپایی از آن در مجلس وجود دارد، برای همه اعم از اصولگرا و اصلاح طلب روشن است، اما جلوتر، دیگران را به کار سیاسی و بهره برداری انتخاباتی متهم می کنند!

جماران نوشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اطلاعیه ای نوشت: آقای توانگر اعلام کرد که قوانین عفاف و حجاب کم نیست و نیازی به قانون جدید نیست! این در حالی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بهمن ماه سال گذشته در نامه ای سه صفحه ای به رئیس شورای اسلامی، علت اصلی مشکل عفاف و حجاب را قانون مصوب شورای اسلامی اعلام کرد. افراد ضعیف الحجاب را جرم انگاری می کند و خواستار دستگیری و محاکمه آنها شده است

ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه سال گذشته طرح عفاف و حجاب از سوی این ستاد به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارسال شد، گفت: در نامه ای سه صفحه ای در بهمن ماه سال گذشته، ستاد فرماندهی کل قوا در مجلس شورای اسلامی. امر به معروف و نهی از منکر به رئیس شورای اسلامی تشریح شد که علت اصلی مشکل عفاف و حجاب، قانون مصوب شورای اسلامی است که افراد بدحجاب را مجرم می نامد و دستگیری آنها را پیش بینی می کند. آزمایش.

در پاسخ به خبر «نامه توانگر به ستاد امر به معروف و نهی از منکر/ در کار با حجاب نباید به روش های ناموفق متوسل شد» پاسخی صادر کرد:

به نام خدا

1- در بهار 1401 طرح جامع عفاف و حجاب از ستاد امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ارائه شد و چند ماه بعد طی نامه ای خطاب به آن ابلاغ شد. به ریاست محترم شورای اسلامی که تنها با تصویب یک نفر از اعضا برای الحاق به قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر می توان موضوع عفاف و حجاب را در جامعه برای تحقق بند اول مدنظر قرار داد. اصل سوم قانون اساسی بر اساس طرح ارائه شده.

همچنین در آذر و دی ماه سال گذشته صدها طومار از سوی مردم سراسر کشور با حدود 700 هزار امضا به نمایندگان شورای اسلامی شهر در شهرهای مختلف ارائه شد که مورد بی توجهی هیئت رئیسه مجلس قرار گرفت. قبل از ادعای کذب بودن اظهارات ریاست محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مورد بی توجهی مجلس به طرح عفاف و حجاب، بهتر است اطلاعات دقیقی در این خصوص کسب کنند.

2- آقای توانگر اعلام کرد که هیچ کمبودی در قوانین عفاف و حجاب وجود ندارد و نیازی به قانون جدید نیست! این در حالی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بهمن ماه سال گذشته در نامه ای سه صفحه ای به رئیس شورای اسلامی، علت اصلی مشکل عفاف و حجاب را قانون مصوب شورای اسلامی اعلام کرد. افراد ضعیف الحجاب را جرم انگاری می کند و خواستار دستگیری و محاکمه آنها شده است.

همچنین اخیرا دو کمیته تخصصی اصلی و مرتبط مجلس نظر خود را درباره عدم تصویب قانون عفاف و حجاب اعلام کردند. رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در بهمن ماه سال گذشته طرح و برنامه این کمیسیون را برای شناسایی و جریمه و محرومیت از بدحجابی در معابر و اماکن عمومی اعلام کرد و در اسفندماه نیز رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند. مجلس طرحی برای حل این معضل اجتماعی اعلام کردند.

مشکل خلاء قانونی در این حوزه باعث ایجاد تنش در جامعه و بین مردم، سردرگمی تصمیم گیران و فرصت طلبی دشمنان و گروه های سیاسی شده است. در عین حال طرح ستاد عفاف و حجاب با رعایت حجاب و پوشش اسلامی این معضل را با روش های مدرن و امروزی بدون تنش و درگیری بین مردم و سوء استفاده از سوی سیاستمداران فرصت طلب و دشمنان انقلاب حل می کند. بر اساس اصولی مانند پرهیز از تندخویی و خشونت و برچسب‌گذاری قضایی، در این طرح جرم حجاب جنحه و حجاب به جای مجرم، مجرم و ایجاد تنش به حداقل ممکن کاهش می‌یابد و تنها با برهنگی و فحاشی فاحش و باندهای فساد و فحشا مشترک به صورت کیفری پیگرد قانونی دارند.

یک سوال برای ما وجود دارد؛ از چه زمانی مسئولیت سخنگویان نهادها و تصمیم گیران در کشور بدون تحقیق و کارشناسی به افراد و گروه ها و کارشناسان امور حقوقی و حقوقی و شرعی واگذار شده است؟!

3- در کمال بی خدایی، رئیس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر متهم به تکمیل پازل صهیونیسم و ​​ارتجاع بین المللی است! بهتر است نسبت به رسانه های ضد انقلاب و شکنجه های داخلی آنها برای حرف ها و توییت های چند نماینده و مشاوران و یاوران همان حزب و خون دلواپسان، فرزندان انقلاب واقع بین باشیم. (نه انقلابیون) و خانواده شهدا این نظرات و رای ها و نظرات را مغایر مصلحت نظام و نظام در خصوص حفظ فضای مجازی، عفاف، حجاب، برخورد با مدعیان و… بدانیم. و آثار مخرب آن در سطح جامعه تا همه چیز روشن شود.

لااقل سیاسیون و روشنفکران و مشاوران مجلس باید این معادله مجهول را حل کنند که اسم ستاد و دبیر و سخنران آن زمانی که به قول برخی پازل صهیونیسم و ​​ارتجاع بین المللی را تکمیل کردند چه بود! آیا در لیست تحریم اتحادیه اروپا، انگلیس و کانادا قرار دارد؟!

4- نوشتند: «متاسفانه برخی اظهارات در روزهای اخیر در مورد عفاف و حجاب به گونه ای است که شبهه سیاسی و انتخاباتی بودن آنها قوت گرفته است.» اما واقعاً چه کسی معتقد است که یک سال تعقیب و گریز در موضوع حجاب و حجاب. تحریم توسط دشمنان قسم خورده انقلاب در واقع یک هدف تبلیغاتی است؟! پرداخت این همه هزینه برای اجرای احکام الهی برای انتخابات و احسان یا برخورد با حفاظت از فضای مجازی و حجاب؟!

عمل تولد یک جریان و گروه سیاسی که متأسفانه ردپایی از آن در مجلس وجود دارد، برای همه اعم از اصولگرا و اصلاح طلب روشن است، اما جلوتر، دیگران را به کار سیاسی و بهره برداری انتخاباتی متهم می کنند!

از ویژگی های این جریان: امروز اصولگرا، فردا اصلاح طلب، روز مستقل، روز جناحی، یک فصل حمایت از ارزش ها، یک فصل دیگر علیه ارزش ها. هدف جذب و جذب آرای خاکستری برای اهداف حزبی، گروهی و سیاسی در انتخابات و فتح مجلس و در نگاهی دور فتح پاستور است. اما مردم مطمئناً هوشیار هستند و فریب این ترفندها و گانگسترها را نمی خورند. به این باند اقلیت یادآوری می‌کنم که فراموش نکنند که صندوق رأی‌شان از آرای مردم متدین و انقلابی در انتخابات سراسری یازدهم پر شده بود، به آن پایبند باشید.

امر به معروف و نهی از منکر بدون تعلق به گروهی سیاسی و انتخاباتی از حریم احکام الهی تبعیت می کند.

6- به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای جلوگیری از سیاسی شدن یا امنیت مقوله عفاف و حجاب تذکر داده می شود. توجه را به بخشی از سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان جلب می کنیم: «افشاگری حجاب در شرع و سیاست حرام است. بسیاری از کسانی که کشف حجاب می کنند، اگر سیاست پشت کارشان را می دانستند، قطعا این کار را نمی کردند. . جاسوسان دشمن، دستگاه های جاسوسی دشمن دنبال این قضیه هستند.»… «دشمن با نقشه و نقشه وارد این کار شد، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم».

مردم بر این باورند که بینش سیاسی و درک کافی از توطئه ها و جنگ شناختی دشمن برای یک نماینده مجلس ضروری است.

7- ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز معتقد است در مواجهه با مشکل کشف حجاب نباید به سراغ روش های پوسیده و ناموفق قبلی رفت، بلکه باید به روش های موثر و ارزان روی آورد. به همین دلیل وی طرحی به روز و موثر ارائه کرد و معتقد است با اجرای آن بدون تنش، درگیری، ماجراجویی و تحرکات نامنظم می توان این معضل اجتماعی را در سطح جامعه کنترل و حل کرد.

همچنین در این طرح تعادل دوگانه بین لزوم رعایت عفاف و حجاب و نحوه اجرای آن به گونه ای طراحی شده است که اولاً: حجاب به عنوان یک تکلیف شرعی در جامعه رعایت شود، ثانیاً در نحوه رعایت آن، کرامت انسانی فرد مورد توجه قرار گیرد. مردم محفوظ است و دلایل محرومیت آنان از دین و نظام ارائه نشده است. این طرح را می توانید در سایت کارخانه مطالعه کنید.

8- مهم ترین مسئله امر به معروف و نهی از منکر، عدل و بندگی اجتماعی است و یکی از ابعاد عدالت اجتماعی، عدالت اقتصادی به ویژه در زمینه معیشت و معیشت مردم است. سال گذشته ستاد در این زمینه اقداماتی انجام داد که برخی از آنها را در سایت ستاد می خوانید اما هیچ گاه موضوع را به بهانه ای برای بازی های سیاسی و تخریب های بی مورد تبدیل نمی کند.

اعضای یک حزب سیاسی که در مجلس قدرت دارند و برخی از آنها عضو کمیسیون اقتصادی هستند و برخی دیگر را متهم به بی کفایتی می کنند، حداقل باید به این سؤالات پاسخ دهند که در این سه سال کدام برنامه و مصوبه اقتصادی تصویب شده است. ارائه شده است؟ چرا مردم با تورم افسارگسیخته و افزایش نقدینگی دست و پنجه نرم می کنند و دلار آمریکا اقتصاد ما را اداره می کند؟! چه برنامه ای برای مبارزه با مفاسد اقتصادی داده اند؟ به جای پاسخگویی و عذرخواهی از ملت، موضوع حجاب را به سرپوشی برای ضعف شدید اقتصادی تبدیل کرده اید! تجربه خود را در بهبود شرایط زندگی مردم در سه سال گذشته و مبارزه با فساد اقتصادی بدون پرداختن به سیاست ارائه دهید.

9- در قسمت پایانی به دور از آداب و رسوم ادب و نزاکت و اخلاق که از حداقل های یک فرد عادی چه رسد به نماینده مردم، شاهد توهین و تهمت و افترا دو تن از شخصیت های نظام هستیم که از اخلاق و دین بالایی برخوردارند و همه آنها را می شناسند.

از ریاست محترم شورای اسلامی تقاضا داریم درس اخلاق، بصیرت اسلامی، معارف جنگ، معارف دشمن، آشنایی با فریضه امر به معروف و نهی از منکر و … را برگزار کنند. برای این نماینده محترم و همچنین برخی از شورایاران. برای اینکه دیگر با آبروی خود بازی نکنند، شورای اسلامی، نمایندگان مردم شریف از همه طیف های سیاسی و جناب عالی (چون به عنوان حافظ شما شناخته می شوند).

امر به معروف و نهی از منکر در قالب دوره های معروف بینش آماده است که از حدود 18 ماه پیش با تدریس دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آغاز شده است. و شهید مطهری را بنیان فکری جمهوری اسلامی ایران معرفی کنند تا قبل از این گمراه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید