حجاب یکی از حقایق تحریف شده در متن تاریخ است/ بی هویت سازی جامعه هدف حجاب شکنان در عرصه حجاب است.


ساعت: 17:50
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882368

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه گفت: حجاب در همه ادیان و مذاهب وجود داشته است اما یکی از حقایق و واقعیت های تحریف شده در تاریخ همین حجاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به اهمیت حجاب اظهار داشت: معنای حجاب برای همه ما به صراحت و آشکار از زبان احادیث و حجاب بیان شده است که امروزه به آن پرداخته شده است. از تعبیر به پوشش، در واقع برای همه به ویژه زنان است و به عنوان نوامی جامعه اسلامی لازم است.

وی ادامه داد: حجاب در گذشته در همه ادیان و مذاهب بوده و همه موحدان در تاریخ ملزم به رعایت حجاب بوده اند، اما به دلیل تحریف حقایق، یکی از حقایق و واقعیت های تحریف شده در متن تاریخ، بحث حجاب است. مثلا اقلیت های زرتشتی یزد که آن را باستانی می دانند، در گذشته سبک پوشش و پوشش جدا از جامعه بود و در زمان شاه که به حجاب تشویق می شد، رعایت می کردند. حجاب که نشان دهنده جایگاه حجاب در ادیان گذشته است.


حجاب دفاع از جایگاه همه ارزش های اسلامی در جامعه

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه اسلام بر رعایت حجاب تاکید کرده است، تصریح کرد: آثار حجاب بر همگان آشکار و آشکار است چرا که حجاب دستاوردهای فراوانی دارد و نه تنها حافظ ایمان، عفاف و ارزش جایگاه معنوی زن مسلمان است. ، بلکه محافظت می کند. این جایگاه همه ارزش های اسلامی در جامعه است

حجت الاسلام حسینی گفت: اگر حجاب به صورت واقعی رعایت شود قطعاً عرصه فساد، فساد، زشتی و منکر بسیار کوچک و ناچیز جلوه می کند، اهمیت جایگاه حجاب را نباید فراموش کرد، بلکه باید در این امر و تکلیف الهی جدیت داشته باشید. در میدان زندگی خود حضور داشته باشیم و نگذاریم باد و طوفان گناه و غفلت حجاب زنان را ببرد.

وی افزود: حجاب هنر پوشش به صورت خط و عفاف است و در واقع زاییده عفاف است، گوشه نشینی است که هیچ کس در آن راهی پیدا نمی کند، حجاب نشانه یک رنگ است. چادر به دلیل شجاعت و هزاران رنگ آماده نیست. یک رنگ باید حجاب را ترک کند، حجاب نماد یک رنگ، صداقت، ایمان و معنویت زن مسلمان است و حجاب در واقع فریب و فریب است. عرصه دین و عفاف و ایمان را رها می کند.

حجت الاسلام حسینی مصونیت از چشم متقیان و قربانی نشدن چشم ناپاک را یکی از دستاوردهای حجاب دانست و گفت: حجاب یعنی بی نیازی از چشم غیر خدا و انسان خواستار. خدا نگاه می کند، حجاب دارد، زیرا هیچ کس جز خدا به آن نگاه نمی کند، اما انسانی که در اعتقادات، ذهن و نگاه خود به زندگی نقصی نداشته باشد و نقص داشته باشد، حاضر است نظر خدا را کنار بگذارد و نظر او را جلب کند. نجس، ناپاک، بد و شهوتران.


بد حجابی نماد بی شرمی مردانه و بی شرمی زنانه است

امام جمعه ابرکوه حجاب را نماد غیرت دینی برای جامعه به ویژه زنان و حجاب را نماد بی غیرتی مردان و بدحجابی زنان دانست و افزود: اگر به این نکته جدی نگاه کنیم متوجه می شویم که شخصیت زن مسلمان مورد توجه است. در پرتو حجاب، اما اگر حجاب کارساز نباشد، دیگر کسی به شخصیت او نگاه نمی کند، به شخصیت او نگاه می کند و اثر انسانیت، ایمان، اخلاق و متانت از بین می رود.

وی افزود: ما معتقدیم که نپوشیدن جنگ با خداست و با خدا اعلام جنگ کرده ایم حجاب و بی حجابی خیانت به خدا و پیامبر و خون پاک شهداست و فردا مسئول هستند. به بهای اولیای خدا و امروز آنها نیز در قبال نسل آینده هستند، زیرا آنها نسل آینده را می گذرانند.

حسینی بی حجابی و بی حجابی را تار به آسیاب دشمن دانست و ادامه داد: مادری که دخترش بی حجاب و بی حجاب باشد، چون هویت دینی نسل آینده را سلب می کند، در رفتن دخترش شریک است. جهنم است و به آسیاب خواه ناخواه دشمن است. خیمه مادران باردار را از باد و طوفان گناه و غفلت فرو می ریزد.


بخشش، مقدمه ای بر بی حجابی

وی بی تفاوتی، تکبر و اغماض را مقدمه ای برای بی حجابی دانست و گفت: بدون حجاب در برابر گرما بهانه عدم تحمل و ناتوانی می کنند جامعه باید از وجود عناصر و افرادی که می خواهند به دین و مذهب آسیب بزنند پاک شود. هویت.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: ما برای اسلام، حجاب و حاکمیت دین انقلاب کردیم، بنابراین کسانی که با موازین و ارزش های انقلابی ما ناسازگار هستند و یا با شهدای ما در جنگ هستند نباید با تضرع، عجز و تضرع برخورد کرد. آنهایی که برنامه داشتند سعی کردند با لطافت و مهربانی و درخواست و آرزو به هر طریق ممکن عفاف و حجاب را گسترش دهند و به قول خودشان فرهنگ عفاف و حجاب را گسترش دهند.

وی تصریح کرد: 40 سال است که فرهنگ سازی می کنیم و به خواسته ها و خواسته ها می پردازیم. نتیجه این بوده که امروز وقتی به شهرهای بزرگ سر می زنیم، می بینیم که حجاب، منکر، مردم زدایی، کینه توزی، زشتی و رذیله ای که گریبان نسل امروز ما را گرفته است، این است که ما فردی و صمیمانه نگران آینده هستیم. جامعه ما


لزوم فراهم کردن زیرساخت های ظاهری معنوی و اخلاقی نسل آینده

وی ادامه داد: ما نگران نسل آینده هستیم که امروز رشد، پیشرفت و تعالی خود را برای رسیدن به هدف خود نشان می دهد، باید امروز زیرساخت شخصیت معنوی، اخلاقی و دینی آن را فراهم کنیم تا فردا این دختر مادری موفق برای ما باشد. جامعه بود مغرور و محجبه پاک و دلنشین ما نگران هستی هستیم حسرت گذشته را نمیخوریم اما نگران آینده هستیم مردانگی را تا امروز تنها نگذاشته ایم ذره مکمل مستقیم

امام جمعه ابرکوه فرمود: حرامیان آمدند و آب را گل آلود کردند و در جامعه آشفتگی و تشویش و آشفتگی ایجاد کردند. اینها خوارج امروزی هستند که جزو اخلاق ما نیستند. خوارج امروزی همان مستکبران و متکبرانی هستند که زشتی های حجاب را رواج می دهند و فحاشی و منکر را برای خود و جامعه خود خیر می دانند.


سوق دادن جامعه به سمت اهداف فمینیستی، هدف حجاب شکنان

حسینی تصریح کرد: هدف از افترا در بحث عفاف و حجاب و ارزش های متعالی دین ما هویت زدایی از جامعه و فاصله گرفتن آن از هویت ایمانی، اعتقادی، اخلاقی و معنوی و فاصله گرفتن آن از خداپرستی است. به شیطان پرستی و جامعه برای پیشبرد اهداف فمینیستی، اسرائیلی و غربی این حرفه تا فردای ما گم شود.

وی تاکید کرد: باید مواظب و هوشیار باشیم چرا که یزد ما واقعاً در همه ابعاد و عرصه ها پیشرو استان بوده است و نباید اجازه دهیم استان دارالعباده یزد و یزد بزرگوار و مؤمن باشند که در مهد پرورش یافته اند. امام حسین (ع) و جایگاه و پایگاه ایشان، در حسینیه ایرانیان تحت تأثیر شیاطین و وسوسه‌های شیطان صفت قرار می‌گیرند و همه باید مواظب باشیم که گرفتار وسوسه‌های آخرالزمان نشویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید