دشمن به دنبال تحریف حقایق فضای مجازی است.


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822537

حجت الاسلام حسن غفاری فر گفت: دشمن در فضای مجازی تلاش می کند واقعیت ها را وارونه جلوه دهد لذا مردم باید نسبت به این توطئه هوشیار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن غفاری فر از اعضای هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با خبرنگار تیتریک در خصوص طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی گفت: ستاد مشترک را ببینید.

وی ادامه داد: چندین ستاد مشترک، حوزه و حتی کمیته های مختلف مجلس باید در این طرح حضور داشته باشند.

حجت الاسلام غفاری افزود: نگاه حاکمیتی به ترکیب اعضای هیأت سازمانی و نظارتی نباید نگاهی صرفاً مردمی یا صرفاً اجرایی باشد، بلکه ترکیبی از هر دو باشد. در غیر این صورت نمی توانند ارزش ها و ضد ارزش ها را تشخیص دهند، زیرا آنها کوته فکر و بالاتر از همه اجرایی هستند و همه به نظام در حکومت برمی گردند.

این استاد دانشگاه گفت: در فضای مجازی افرادی هستند که حتی نمی دانند جمهوری اسلامی کجاست! جرایم سایبری مردم را زیر و رو می کند و همین افراد معتقدند صاحبان رسانه در فضای مجازی برای آزادی مردم هستند.

حجت الاسلام غفاری گفت: دشمن اجازه نمی دهد مردم در این فضا به دنبال منافع خود باشند در حالی که مردم نگران منافع خود هستند. اگر مجلس اقدامات جدی تری انجام دهد، مردم آنها را همراهی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کارکنان در صحنه حضور داشته باشند و مطالبات مردم را در فضای مجازی پیگیری کنند، قطعاً ملت هم به آن ملحق می شود چرا که خانواده های زیادی تحت تاثیر این فضای نابسامان قرار گرفته اند و شکایت آنها در این فضای مبتذل قابل پیگیری نیست.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید