حقایق قبل و بعد از انقلاب را برای مردم بیان کنید/ نگذارید جوانان اسیر تحریف دشمنان در فضای مجازی شوند.

ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805179

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: امروز یکی از وظایف دشمن تحریف حقایق قبل و بعد از انقلاب است که باید واقعیت ها را درباره مردم تبیین و ترسیم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در مراسم یوم الله 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: دعا کنیم.

وی افزود: یکی از وظایف امروز همه ما وظیفه شرعی و سیاسی تبیین جهاد و اینکه بتوانیم قبل و بعد از انقلاب به حقیقت پی ببریم است.

نوکونام با اشاره به اینکه دشمن قبل از انقلاب در صدد خوش چهره شدن او بود خاطرنشان کرد: باید با آوردن حقایق از تحریف دشمن جلوگیری کنیم.

وی با دانستن اینکه امروز یکی از وظایف مهم دشمن، تحریف واقعیات است، گفت: دشمن قبل از انقلاب به او چهره ای روشن می دهد و بعد از انقلاب چهره ای تاریک به او می دهد، در صورتی که برعکس است.

نکونام خاطرنشان کرد: دشمن ظلم های قبل از انقلاب را نادیده می گیرد و یک سری کارهای بزرگ انجام می دهد تا در اذهان جامعه بگوید که انقلاب نه تنها کاری از پیش نبرد بلکه کار را برای مردم سخت کرد و این جا در رسانه هستیم غریبه های زیادی می بینیم. و برخی از درون آنها این سوال را ملتهب کردند.

وی یادآور شد: دلیلش این بود که مردم آن زمان با این کارها کاری نداشتند نه اینکه شرایط مساعد بود. در آن زمان شرایط سخت و خفقان آور بود و مردم اجازه نداشتند در سرنوشت خود شرکت کنند. او به زندگی خود مشغول بود و عده ای آن طور که می خواستند کشور را اداره می کردند و هر طور که می خواستند با خارجی ها ارتباط برقرار می کردند و این به این دلیل بود که در آن زمان شرایط اجتماعی وجود نداشت.

نکونام افزود: وضعیت اقتصادی و معیشتی آن زمان بسیار بهتر از وضعیت اقتصادی قبل از انقلاب است اما قبل از انقلاب چشم نداشت و مردم خوشحال بودند.

وی با تاکید بر اینکه مردم قبل از انقلاب کاشته شده اند، هیچ کاری نمی توانی و نمی توانی انجام دهی، گفت: آنها خودباختگی را از جامعه گرفته اند و اگر بعد از انقلاب هنوز بتوانی فرهنگ داشته باشی نمی توانی فرهنگ خود را کاشته کنی. به گونه ای به جامعه تزریق شده اند که نخبگان جامعه امروز ما در دنیا در بسیاری از مسائل حرف های زیادی برای گفتن دارند.

نکونام با بیان اینکه امروز به عرصه های مختلف علمی رسیده ایم، گفت: نخبگان ما در برخی رشته ها مقام اول و دوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان شما با ذلت پیش می روند و شما با عزت راه را ادامه می دهید، گفت: دشمن امروز در مذاکرات مانده است که کدام راه و روش را انتخاب کند.

نکونام خاطرنشان کرد: امروز کشور ما مستقل است و در دنیا حرفی برای گفتن دارد و آن رسیدن به مقاومت و برکت خون شهداست.

وی گفت: زندگی سخت است، اما قرآن می گوید جهاد برای اینکه مردم به کرامت برسند، سختی و استقامت و مقاومت می خواهد، در واقع برای بهشت ​​ارزش قائل هستند.

نکونام با تاکید بر اینکه سختی هایی وجود دارد اما مقایسه با قبل از انقلاب نیست، گفت: وظیفه ماست که حقایق قبل و بعد از انقلاب را برای مردم توضیح دهیم.

وی یادآور شد: نسل جوان نباید گرفتار فضای مجازی شود و دشمن تلاش زیادی برای حذف و تحریف افکار و واقعیت های جوانان ما دارد.

نکونام گفت: انقلاب شده است و هرجا می خواهد برود تا هیچکس امیدش را از دست ندهد، رهبر این انقلاب خداست و رهبرش خدا و خون پاک شهداست، مبادا عده ای اسیر اینها شوند. تحریف ها و خودشان این بار باز خواهند ماند.

نکونام در پایان گفت: امیدواریم امروز آغازی باشد تا بتوانیم حقیقت را برای یکدیگر بیاموزیم. در واقع این جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید