داشتن طرح جامع و کاربردی برای تبیین جهاد / لزوم بیان حقایق به دانش آموزان بدون تحریف و با تعریف درست


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810154

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین ابتدا باید تخصصی، فنی و کارشناسی شود، گفت: برای جهاد تبیین که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است باید برنامه جامع و کاربردی داشته باشیم و بر اجرا نظارت داشته باشیم. بودن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار رئیس و مدیران دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: تعبیر به معجزه شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دنیایی که شرق و غرب آن در دست بیگانگان بود و به گفته علامه مطهری عمداً اسلام را دو قیچی به عاریت گرفته بود، در توافق با برخی از عناصر منطقه، سوء استفاده های مختلفی نیز انجام داد. بیکار ننشستند.

وی در ادامه با بیان اینکه به قول خودشان همه گزینه ها را روی میز گذاشتند و البته 40 سال طول کشید، همانطور که اخیرا رئیس جمهور روسیه تعبیر کرد، گفت: جریان های مختلف علیه ایران ممکن است فلج شود، کشور ما شکست خورده است. .

آیت الله عبادی گفت: در سال های اخیر آیه یأس را به عنوان روزنوشت خوانده اند که ملت ایران 13 آبان و 9 روز و 22 بهمن را نخواهد دید و به دلیل شرایط داخلی و نامساعد دنیا منتظر چیز دیگری بودند. اما مقام معظم رهبری قدم دوم است.انقلاب.«در همان تاریخ نوشت.

امام جمعه بیرجند گفت: اگرچه در آن زمان امکان انجام گام دوم انقلاب وجود نداشت، اما همچنان در کمال ناباوری و با عنایت خداوند، مجلس و دولت انقلابی در شرایط سخت سیاسی، تبلیغاتی و تاج ، یک سیستم قضایی قوی و مردم سنگ بنای بیست و دومین باخمن را گذاشتند که هرگز در کشور نبوده است.

وی گفت: 22 بهمن 1357 که معجزه بزرگ تاریخ بود، اما حتی اگر با او بودند، سؤال «ما می‌توانیم» در درون و بیرون باور نکردنی بود، اما اکنون دیگر «ما می‌توانیم» نیست و می‌گوییم ما می توانستیم” “.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز آخرین نقطه ای که برای دشمن باقی می ماند تحریف، دروغ و انواع بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی و فضای واقعی است و تنها این گزینه باقی مانده است که البته قوی است. . “

آیت الله عبادی گفت: مقام معظم رهبری بارها جهاد تبیین را واجب اعلام کرده اند و امیدواریم با این جهاد تبیین در کنار گام دوم انقلاب شاهد پایان تاریخ و موضوع استکبار جهانی باشیم. اما کار می‌طلبد و کار او بسیار فنی است. «طرف مقابل با ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای هر کاری را از هیچ انجام می‌دهد و به هر خانه‌ای نفوذ کرده است.

وی گفت: جهاد تبیین را نباید سهل انگاری کرد و تاکید مقام معظم رهبری با دیدگاهی الهام بخش این است که جهاد زمان خاصی دارد و اگر در زمانی خاص انجام نشود حسرت می آورد مانند داستان مردم کوفه افزود: دانشگاهیان باید وارد این حوزه شوند و با دیگر کارشناسان، کارشناسان و حامیان مشورت کنند، بنابراین امیدواریم به یک برنامه جامع و کاربردی برسیم که به موقع به همه مجامع ابلاغ شود.

امام جمعه از بیرجند با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید بیش از هر چیز تخصصی، فنی و کارشناسی باشد و مسائل را در اولویت قرار دهد، ادامه داد: برای جهاد تبیین که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است باید جامع و همه جانبه داشته باشیم. برنامه عملی و همچنین نظارت بر عملکرد.

آیت الله عبادی گفت: مثل جنگ جنگی است و لشکر تبلیغاتی داریم اما وقتی تابع و اولویت بندی مصادیق و مضمون نباشد مثل یک سرباز بدون اسلحه و سلاح است نه مهمات.

به گفته وی، امروز هر نرم افزاری می تواند اطلاعات جامعی را از نهادها، رسانه ها و مراکز مختلف جمع آوری کند و فضای مجازی که امروز دشمن از آن نهایت استفاده را می برد نیز در اختیار ماست، اما باید همه تجهیزات را از قبل آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دانشگاه و حوزه نباید سکوت کنند و مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین در این برهه زمانی که سرنوشت ساز است تاکید دارند.

وی تاکید کرد: مهمتر از همه این است که دانش آموز مؤذن جامعه است و اگر حقیقت را با دلی پاک و با انگیزه و بدون تحریف و با تعریف درست به دانش آموز بگوییم، اما کوتاهی ما باعث می شود که دانش آموز مورد آزار و اذیت دانش آموز قرار گیرد. دشمن.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید