بیان واقعیت های انقلاب در برابر تحریف دشمن جهاد تبیین است


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810443

حجت‌الاسلام والمسلمین مراد نورای یار گفت: بیان حقایق و ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر تحریف و تحریم دشمن، همان تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین مراد نورای یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با عصر هامون با بیان اینکه جهاد تبیین علیه تحریف دشمن است، گفت: دشمن به دنبال تحریف واقعیات و ارزش های انقلاب است. رسانه، فضای مجازی و ابزارهای دیگر. اسلامی است.

وی افزود: امروز همه موظفند در برابر تحریف دشمن، آگاهی، بصیرت افزایی و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام را داشته باشند چرا که دشمن با فریب می خواهد ارزش های انقلاب را وارونه نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نوریار ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ایران بیش از هزار مستشار آمریکایی در کشور وجود داشت، شاه بدون اجازه آمریکایی ها، انگلیسی ها و حتی یک لیوان آب هم اجازه نوشیدن نداشت. استکبار، اما با انقلاب اسلامی و اسلام در جامعه آمال و آرزوهای سران کفر را از بین برده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمانی به قدرت رسید که تمام آرمان های آمریکا بر باد رفت و دشمن برای جبران این شکست، مردم را تحریف کرد و تحریم کرد، اگر مشکلی دارید، فقط به این دلیل است که حکومت اسلامی در شرف است. ایران.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان گفت: امروز باید واقعیت ها را بگوییم و به مردم بگوییم که مسئول این مشکلات و فشارهای اقتصادی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نوریار گفت: دشمن توان حمله نظامی به کشور را ندارد و ندارد چرا که جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با آن مقابله می کند. حمله نظامی کرد اما مقاومت جهاد منجر به شکست دشمن شد.

وی ادامه داد: دشمن قصد دارد فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد تا همه بتوانند حقایق را هر چه بیشتر بیان کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان افزود: جهاد تبین به معنای بیان واقعیت های انقلاب اسلامی است که دشمن در فضای مجازی و رسانه ای برای تحریک اذهان جوانان ایرانی غذا تهیه کرده است و ما عقب هستیم و بیکار هستیم. . در این زمینه انجام شده است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید