لزوم تطبیق جهاد بر تبیین در جامعه امروز/ دشمن در صدد تحریف مسیر انقلاب است


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808422

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) انتخاب شد.

سردار افراسیابی گفت: امروز دشمن در حال تغییر و تحریف مسیر انقلاب است و برای این منظور جهاد یکی از نیازهای جامعه برای تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; سردار علی اکبر افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هلیل آباد که در سالن ثامن الحج(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: رهبری و مکتب شهید سلیمانی نباید از زحمات مردم غافل شود و هر چه در مکتب امام و رهبری حرکت کنیم قطعاً در مسیر سعادت خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان تنها لباس یک فرد مسئول را می پوشند اما نه تنها خدمتی به مردم و انقلاب نمی کنند بلکه آن را تحویل می دهند، خاطرنشان کرد: مسئول باید احساس مسئولیت کند و به مردم خدمت کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه فردی در مکتب امام و رهبری می تواند مدعی انقلابی بودن، مومن بودن، ولایتمداری و در سیره امام و رهبری باشد که خود را یک رهبر بداند. خادم مردم گفت: در مکتب امام راحل امثال سردار سلیمانی تربیت می شوند و افتخار می کنیم که سرباز امام هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در صورت پیروی از راه امام و رهبری و ادامه آن می تواند سعادت دنیا و آخرت را تضمین کند، اذعان داشت: اگر دیروز فقط درگیر جنگ بودیم امروز جنگ های بیشتری مانند تهاجم فرهنگی، جهاد و … و می توانیم در راه امام و رهبری باشیم، می توانیم در این عرصه ها موفق باشیم.

سردار افراسیابی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در حال تغییر و تحریف مسیر انقلاب است و جهاد برای تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب یکی از نیازهای جامعه است، گفت: برخی می گویند رژیم فاسد پهلوی به مردم خدمت کرده است. یک دروغ بزرگ است

وی با بیان اینکه نفوذ فرهنگی و هجمه فرهنگی دشمن همه جا هست و باید مراقب بود، تصریح کرد: دشمنان و منافقین صدها نفر را برای تولید محتوای جعلی و وارونه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گماشته اند و مردم تلاش می کنند و ما باید با تبیین تکلیف خود در جهاد به خوبی عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید