جهاد تبیین با دشمن مسائل تحریف کننده مقابله می کند


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905262

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان:

محمد قرزایی گفت: تحریف یکی از توطئه های دشمن است و راه مقابله با آن بیان مشکلات به اقشار مختلف مردم و جوانان که آینده ساز کشور هستند از طریق جهاد تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، محمد کرزایی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان صبح امروز در نشست تشکل های کارگری و کارفرمایی استان که برگزار شد، گفت: با محوریت جهاد طباین: در جریان تحولات اخیر و فضای رسانه ای که در کشور ایجاد شد، دشمنان انقلاب به دلیل هزینه کمتر و دستیابی سریعتر به دنبال چندقطبی شدن جامعه با طرح وارونه مشکلات روش جنگ نرم بودند. از اهداف

وی با اشاره به اینکه در چاپ های اخیر ضرورت و اهمیت جهاد تبیینی در جامعه بیش از پیش نمایان شده است، افزود: در غیاب جهاد تبیینی، دشمن با تحریف واقعیت ها و ایجاد سناریوهای متناسب با اهداف خصمانه خود وارد میدان می شود.

یکی از مسئولان سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی و جنگ رسانه ای و جهاد تبیین سعی در غبار آلود کردن وضعیت کشور و تغییر جای حق و باطل دارند. می تواند از تسخیر ذهن ها در این فضا جلوگیری کند.به آرامی

غرزایی بیان کرد: جامعه کارگری که وزن پیشرفت و توسعه کشور از کشاورزی و صنعت تا خدمات را به دوش می کشد، همواره در لندن و رسانه های سعودی هدف سرخوردگی جامعه ایرانی است.

وی تاکید کرد: قشر شریف کارگران و کارفرمایان با وجود مشکلات و مشکلات همواره پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان افزود: کارگران از دیرباز در تمامی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای داشته اند و سازمان ها و مراکز فعال در این حوزه باید آموزش دیده و آگاه و روشنگر باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید