تبلیغ درست و تبیین حقایق شفای بیگانه است


ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810836

آیت الله عبادی عبادی با اشاره به اینکه افرادی هستند که با دشمنان شما دوست هستند و نسبت به آنها گرایش دارند و ارادت و همکاری خود را ابراز می کنند، گفت: باید آنقدر تلاش کنیم که افرادی که می توانند هدایت شوند و زیاد هستند، باید باشند. هدایت کرد. بنابراین جای تاسف است که بیگانگان دیگر جایی ندارند و درمان این پیشرفت، تبلیغ درست و تبیین حقایق است تا افرادی که دارای نقص و اشتباه هستند نجات یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با شبکه صالحین آموزشی شهر هوسف اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ایران که اسلام ما بعد از علم و عمل صالح نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر است، آنچه که باعث ثبات می شود بصیرت است. به خصوص در شرایطی که دشمن با همه امکانات با ما می جنگد که بدترین آنها جنگ روانی، فرهنگی و عقیدتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آرمان های اسلام روشن است و شعار آنها عدالت است، اینکه انسان به عدالت برگردد، عدالت در مسائل اقتصادی یک مولفه است، بازگشت به عدالت مهم است و انتظار اسلام فرج است. چیزی است که ما با این ایده آل فاصله داریم.

وی ادامه داد: شاید این سوال پیش بیاید که تا کی می توانیم از آرمان های خود دور باشیم؟ دولت های مختلف به تجربه انقلاب رسیدند و هر کدام به دنبال فکر و سلیقه و حزب بودند، ما با آرمان های خود فاصله داریم و این فاصله محسوس است، اما علت چیست و چه چیزی در این مدت این فاصله را حفظ کرده است. صالحان؟

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به آیه

وی ادامه داد: منشأ این است که نگاه ها اغلب جامعه را ساده می بینند و وقتی ساده می بینند فکر می کنند در حکومت طاغوتی مثلاً از مردم گرفته تا مسئولان همه ظالم هستند چون حاکم ظالم است. یا معتقد است که در حکومتی که مبتنی بر دین و عقل باشد، کل مجموعه باید حتماً با این هدف همراه باشد و اگر حکومت فرعون باشد، دیگر نمی توان به دنبال مؤمن به آن بود، در حالی که اینطور نیست. ، مؤمنان زیادی از جمله مؤمنان وجود دارد. آل فرعون یا اگر حکومتی متقلب باشد، از نظر مردم در قالب متلاشی شدن افراد متوهم، تا زمانی که آنها نمی توانند در آن باشند. هستند و همیشه بوده اند.

امام جمعه بیرجند گفت: در تاریخ پیامبر آخرالزمان حکومت پیامبر آخرالزمان حکومت می کرد اما به آیات قرآن نگاه کنید، انواع نفاق هم در مدینه و هم در خارج از مدینه وجود دارد. در اجرای عدالت امیرالمومنین(ع) پس باید تحلیل و تحلیل و انشاء داشته باشیم همانطور که در لغت اگر بخواهیم معنای انشاء را بفهمیم باید تحلیل و ترکیب داشته باشیم.

وی افزود: دشمن بدبین است، اما ما نباید فکر کنیم که شری که انجام شده حاصل همین عامل خیر است، زیرا محصول عامل خوب خوب است و محصول عامل بد، بنابراین ما باید آنقدر کار کنید و کارتان را توسعه دهید که افراد بد مجموعه هم خوب شوند و این راه حل است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه فکر کنیم چون اصل نظام درست است، نمی توان دروغی در آن وجود داشت، خیر، اینطور نیست. آری، آیا علت این مردم با ایمان و انقلاب و عدالت است یا افراد ظالم ظلم می کنند؟ ظالم اگر گناه کرد، به ایمان کاری ندارد و باید کارش را انجام دهد، ظالم به خودش و جامعه و سرنوشت آسیب می زند، اما به عادل نمی تواند آسیب برساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر در چارچوب اسلام، انقلاب و آنچه امام و رهبری فرمودند عمل کنیم با مشکلات مختلف کشور مشکلی نداریم زیرا مشکل از خود ماست که باعث می شود. مشکل ایمان است. «او کم دارد، به دنبال هوا و مهمانی است. مشکل در این زمینه است.

وی ادامه داد: انسان متدین و انقلابی مشکلی ایجاد نمی کند. البته نفاق به معنای انقلابی بودن انسان است، اما حقیقت این است که به دنبال اهداف خود است و مشکلات ناشی از آن، ماهیت اعمال انسان است که مؤمنان عمل صالح هستند، زیرا فضیلت شرط است و بدی ها شرط است. توسط کسانی که نادان، ریاکار یا کافر هستند و انگیزه های نفسانی دیگری دارند انجام می دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: ماهیت هر اقدامی به علت اصلی خود برمی گردد. باید تحلیل و ترکیب داشته باشیم تا در شبهاتی که دشمنان وارد می‌شوند یا به ذهن ما می‌رسند، حق و باطل کاملاً از هم جدا شود.»

وی ادامه داد: وقتی کارگزار وزارتخانه ای است که 6 سال است مردم در آن تصرف کرده اند، اما ساختمانی نساختند، مشکل مسکن پیش می آید، ربطی به انقلاب ندارد و به هر کاری که این مرد کرده برمی گردد. . “ما آموختیم که همه ما به نوعی آن را به اشتراک می گذاریم، اما سیستم به گونه ای است که می تواند در چارچوب قوانین کار کند.

وی افزود: اگر اکثریت اشتباه می کنند و اشتباه می کنند و اشتباه آنها قانون بر ما تحمیل شده که به غیر از قانون ده ها مشکل دیگر ایجاد کرده است، باید تحمل کنیم و چاره ای نداریم. مشکل به علت آنهاست، نه صالحان، صالحان عادل هستند، این مسائل منحصر به جامعه ما نیست و همیشه جزء مفاهیم هر جامعه است، حتی در حکومت اسلامی پیامبر اکرم (ص) که بهترین روزها و شرایط بود منافقین آنجا بودند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: افرادی هستند که با دشمنان شما دوست هستند و به آنها جهت گیری و ابراز ارادت و همکاری می کنند. امیدواریم توبه کنند. ریشه تخریب در انقلابیون نیست یا در انقلابیون منافق هستند یا کسانی که علناً مخالفان را می پوشانند و با آن مخالفت می کنند.

وی افزود: ما باید آنقدر تلاش کنیم که مردم هدایت شونده و خیلی ها قابل هدایت باشند، سطل آنقدر سنگین شود که خارجی ها دیگر جایی نداشته باشند و علاج این کار توسعه، تبلیغ درست و مناسب است. توضیح دادن حقایق برای مردمی که در رنج هستند. ”آنها ناقص هستند و نجات یافتن اشتباه می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: کار شما بسیار ارزشمند است، در حدیثی آمده است که اگر انسان به وسیله شما هدایت شود، ارزشش بالاتر از آنچه خورشید می تابد، سوال کمی نیست که با قلم و گزارش بیان شود، اما کیفیت کار است و قدر کار شما را فقط خدا می داند و اینها مقدمه ای برای نجات بشریت است، زیرا فقط موضوع ایران نیست.

وی ادامه داد: دشمنان این عرصه را بر بشریت تنگ کرده اند. کار دشمنان تخریب و کشتار و بیرون راندن است و مسلمانان و غیرمسلمانان و شیعه و سنی به آنها علاقه ای ندارند. آن‌ها می‌خواهند یمن باشند، می‌خواهند ویتنام باشند، پس ارزش کار شماست.» این یک ارزش کیفی است که فقط خداوند متعال ارزش آن را می‌داند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید