سوق دادن دانش آموزان به سمت آموزش علمی و توانمندسازی ضروری است / لزوم بیان صحیح دستاوردهای انقلاب و جهاد


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879034

سردار کاسکولی با تاکید بر سوق دادن دانش آموزان به سمت آموزش علمی و توانمندسازی گفت: تبیین درست انقلاب و جهاد توسط آحاد جامعه ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سردار مرتضی کاسکولی ظهر امروز در دیدار با اساتید دانشگاه آیت الله بروجردی اظهار داشت: دیدگاه جدید امام خمینی (ره) مخالف شرک بود و کفر و پیروزی انقلاب همه ادیان را زنده کرد.

وی افزود: معلمان سطح انقلاب در گام اول باید اسلام ناب را بشناسند و با توجه به اینکه انقلاب ما یک نظام انقلابی ایجاد کرده است، هم نظام داریم و هم انقلاب، بنابراین اساتید باید شرایط بازی را فراهم کنند. دانشگاه را کاوش کنید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن ما دشمن همیشگی است و یک استاد دانشگاه باید تلاش کند اسلام ناب محمدی، انقلاب و نظام انقلابی را بهتر بشناسد و بتواند دستاوردهای انقلاب را بیان کند.

سردار کاسکولی گفت: آنچه تعادل را تغییر داد قدرت خداوند بود که باعث پیروزی ما در جنگ هشت ساله و سپس موفقیت شد و باید خدا و پیروزی را بیشتر بدانیم.

وی با بیان اینکه توده ها را باید پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی دانست، گفت: مردم در راس انقلاب اسلامی ایران هستند و مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران خود اعتماد و اعتماد هستند. یکی از مولفه‌های قدرت، در هر زمینه‌ای، «این که باید دستاوردهای انقلاب را به بهترین شکل ممکن توصیف کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اساتید بنا به وظیفه ما حق ناامید شدن ندارند و نباید امید را از دست داد و امیدواریم بتوانیم بر بلندای پیشرفت و سربلندی بایستیم.

سردار کاسکولی گفت: زمانی جنگ در میدان جنگ بود اما امروز جنگ در خانه های ما است، تغییر سبک زندگی، فضای مجازی، ترویج فحاشی نوعی جنگ است که دشمن به هر شکلی سعی در ایجاد آن دارد. و ادامه جنگ را نباید نادیده گرفت.

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: روایت صحیح انقلاب و جهاد تبیین لازم است زیرا انقلاب ما منحصر به فرد است و به تمدن می انجامد و برای هر مشکلی که پیش می آید باید چاره اندیشی کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آموزش و پرورش باید در بالاترین سطح و تحصیل دانشجو در بالاترین سطح باشد و ما با تقلب، بی نظمی و نمره گذاری در دانشگاه مخالفیم. او با این موضوع مبارزه می کند زیرا همان دانشجویی که با دیپلم دیپلم گرفته است بعد از فارغ التحصیلی مسئولیت می پذیرد و نمی تواند موفق باشد.

سردار کاسکولی افزود: دانش آموزان باید به سمت تربیت علمی و توانمندسازی سوق داده شوند، در جامعه پذیری و اسلامی شدن جامعه، دانش آموزان و دانشجویان نقش مهمی دارند، همچنین در عملیات روانی و فضای مجازی، دانش آموزان باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند، چرا؟ امروز نتیجه دانشگاه افرادی هستند که فقط دیپلم می گیرند اما باید نقش خود را در سایر رشته ها به خوبی نشان دهند.

وی گفت: امروز ایران در عرصه های دفاعی، امنیتی، سیاسی و سایر بخش ها قدرتمند است و این قدرت باعث شده است که در صورت هر اقدامی 10 نفر از آنها پاسخگو باشند و دوران بزها به پایان رسیده است. دشمن سعی دارد با استفاده از فضای مجازی و به بهانه های مختلف مردم را ناراضی نشان دهد و آنها را به حضور در خیابان ها تشویق کند اما موفق نمی شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرای مردم است و این موضوع در انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد.

سردار کشکولی با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: دشمن در این زمینه از تحریم استفاده می کند اما ملت ایران در مقابل دشمن قرار گرفته و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکرده و تلاش می شود تا امکانات همه جا را هدف قرار دهد. و این دستاوردها باید بیان شود.

وی گفت: 38 حاشیه در استان شناسایی شده و اقداماتی برای عبور از این وضعیت انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمن به دنبال حاشیه سازی است اما مثلا سلام فرمانده و حضور مردم را نشان نمی دهند چون از حضور مردم می ترسند، نگران حضور هستند. مردم در اربعین و تشییع شهدا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید