ضرورت تقویت زیرساخت های اقتصادی و رسانه ای در کشور/کشور باید به سمت استفاده صحیح از منابع آن سوق داده شود


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809635

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

حجت الاسلام نیک بین بر تقویت زیرساخت های اقتصادی و رسانه ای کشور برای خنثی سازی دشمنی های اقتصادی و رسانه ای تاکید کرد و گفت: کشور باید به سمت استفاده صحیح از منابع و ظرفیت های داخلی حرکت کند در غیر این صورت نمی توان اقدامات دشمن را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد نیکوبین نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس در خصوص راهکارهای خنثی سازی خصومت اقتصادی و رسانه ای با تاکید بر اینکه اگر کشور نیاز به استفاده درست از منابع داشته باشد، گفت: وی گفت: در بحث اقتصادی به خودکفایی رسیده و کشور به سمت استفاده درست از ظرفیت ها و منابع خود حرکت نمی کند و در عرصه اقتصادی قوی نیست، اقدامات دشمن خنثی نمی شود.

وی گفت: در حوزه رسانه نیازمند ایجاد زیرساخت های فنی برای استفاده از شبکه ملی اطلاعات و فضای مجازی در کشور هستیم. زمانی که این زیرساخت ها تامین شود، می توانیم بایستیم و هژمونی رسانه های غربی را کنترل کنیم. «هژمونی رسانه ای ایجاد کنید.

نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره نیز با اشاره به اینکه امروز نیاز به ایجاد زیرساخت امن فضای مجازی برای کشور را بیش از پیش احساس می کنیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این زیرساخت ها در کشور فراهم نشود هرگز خنثی نمی شود. تشکیل نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید