سایپا نیازهای جامعه را سنجیده و محصولات خود را به سمت آن سوق داده است

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1301/10/16
کد خبر: 1923086

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از غرفه گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز:

استاندار آذربایجان شرقی از توانمندی ها و محصولات گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; زین العابدین خرم رضوی در بازدید از توانمندی ها و محصولات گروه خودروسازی سایپا، حضور این گروه خودروسازی را مناسب دانست و گفت: تنوع قطعات، موتورها و محصولات تولیدی گروه سایپا قابل تقدیر است و گروه سایپا آنچه را که مردم نیاز دارند را تامین می کند. یک ناوگان شهری. تولید وجود دارد.

وی افزود: سایپا با ارزیابی نیاز جامعه، تولیدات خود را به سمت آن سوق داد و با تولید خودروهای تجاری سبک، سنگین و سواری و افزایش کیفیت، علاوه بر ایجاد اشتغال، توانست تحولات خوبی را در این زمینه نسبت به سال گذشته ایجاد کند. گذشته.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سایپا وضعیت بازار را به خوبی درک کرد و توانست در بازار رقابتی از دیگر خودروسازان پیشی بگیرد.. وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی قطب تولید قطعه در کشور است، خاطرنشان کرد: در حال ساخت شهرستانی در زمینه قطعه سازی در این استان هستیم و گروه خودروسازی سایپا می تواند برای حضور بیشتر در حوزه تولید گامی رو به جلو بردارد. تولید قطعات در این استان حضور مناسبی در این شهر با قطعه سازان خود داشته باشند و در گفتگو با مدیرعامل گروه سایپا این آمادگی در این گروه از خودروسازان وجود دارد..

خرم رضوی تصریح کرد: سایپا با حضور و همراهی قطعه سازان در این استان می تواند در تامین قطعات خودرو در داخل و خارج از کشور موثرتر باشد..

وی با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا می تواند با همکاری شرکت های دانش بنیان به دنبال شرایط تولید مناسب تری برای انطباق محصولات با فناوری های جدید باشد، گفت: دانشگاه های فنی خوبی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد و سایپا بیشتر با دانشجویان تعامل دارد. دانشگاه های صنعتی و قطعه سازان این استان می توانند هم افزایی بیشتری در تولید قطعه داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید