تبیین حقایق انقلاب اسلامی در فضای مجازی و واقعی

ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805163

نوفرستی گفت: حقایق انقلاب باید توسط کسانی که تریبون و خواص جبهه حق را در فضای مجازی و واقعی دارند بیان کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز در مراسم اصلی به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود امام راحل که در میدان امام خمینی (ره) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: اولین بیانیه امام خمینی (ره) در 15 اردیبهشت ماه سال 1323 است و در این روز امام امت مردم را به قیام دعوت می کند، قیامی که مبتنی بر حضور مردم در صحنه است.

قائم مقام نماینده عالی در خراسان جنوبی افزود: اینها هم تعبیر می کنند که حکومت جمهوری اسلامی بر اساس احکام اسلام و بر اساس آرای ملت خواهد بود، جمهوری که نماد مردم سالاری و اسلام است که یک نماد خدا محوری

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب گفت: معظم له از انقلاب اسلامی به عنوان سالی پرافتخار در طول چهل سال یاد کردند که بدون خیانت به آرمان های خود می گذرد و با تمام وجود از عزت، اصالت و شعارهای خود دفاع می کند. وسوسه ها و توطئه ها ما در مرحله خودسازی، جامعه پذیری و تمدن هستیم.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: نهضت دینی، راه حق و آنچه دل ها را تسخیر می کند و دل ها را می سوزاند چرا که حق است، این نهضت بزرگ دینی با قدرت و شکوه ظهور کرد و زمانی که جهان بین شرق و غرب تقسیم شد، چارچوب ها را در هم شکست. ، دین و جهان را متحد کرد و آغاز عصر جدیدی را رقم زد.

به گفته وی؛ اکنون 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در حالی که دو مرکز قدرت آغاز انقلاب را جشن می گیریم، بلوک شرق درهم شکسته است و امروز صدای قدرت درهم شکسته غرب و آمریکایی هاست. شنیده می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در حالی که انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی به شعارهای خود با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد، امروز ما محدود به جمهوری اسلامی ایران نیستیم و اسلام نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان با وعده های قرآنی «و ما داستان و اندیشه بلند امام انقلاب را منتشر کردیم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: تشکیل جبهه مردمی در عراق، سوریه، لبنان، بخش‌هایی از اسلام، فلسطین، یمن، نیجریه، مظلوم افغانستان و پاکستان، بلکه در قلب جهان فریاد را بشنو و ببین. اسلام ناب محمدی .

وی گفت: شعارهای جهانی این انقلاب اعم از آزادی، اخلاق، عدالت، مبارزه با ظلم، فساد و آلودگی مربوط به زمان و کشور نیست، بلکه از مرزها عبور کرده و فطرت پاک انسان را به همراه دارد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: جاهل را نمی توان شناخت جز با تجربه خود یا با شنیدن تجربه دیگران، بسیاری از آنچه را که دیده ایم و تجربه کرده ایم، نسل جوان هنوز نیازمند است و ندارد. دیده شده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دهه های آینده دهه های شماست و باید با تجربه و انگیزه از انقلاب خود دفاع کنید. او را تا حد امکان به آرمان های بزرگش در ایجاد تمدن نوین اسلامی و آماده شدن برای طلوع خورشید نزدیک کنید.»

وی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر مقام معظم رهبری مدام بر تبیین و بیان حقایق انقلاب در فضای مجازی و زندگی واقعی تاکید دارند و راهزنان اندیشه و ایمان و شعور هستند.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: دشمنان مدام می خواهند دوران قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنند، اما آنچه برای ما مهم است و معظم له مدام تاکید می کنند که ما هر پیشرفتی را با دین، معنویت و اخلاق می خواهیم.

وی با اشاره به کارگزاران نظام گفت: در بهترین شرایط دوران انقلاب امروز به آنچه در میدان رخ داد، قدرت اجرایی رئیس جمهور مردمی و انقلابی، مجلس مردمی و مذهبی و قوه قضائیه و ما باید از این فرصت ها استفاده کنیم.» برای محرومیت زدایی، عدالت محوری، مبارزه با فساد، ظلم و ظلم تمام تلاش خود را بکنید.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: رویکرد دینی و اخلاقی در نظام جمهوری اسلامی باعث شد که پدران، مادران و همسران با احساس تکلیف دینی و دلسوزی به جبهه بروند و در مواجهه با بدن خون آلود آنان، تشکر و صف آرایی کنند. اردوهای جهادی، راهپیمایی های زیارتی و اعتکاف برپا شد، افزود: همه این مشکلات در زمانی رخ داد که سقوط اخلاقی روزافزون غرب، پیروان آنها و تبلیغات گسترده دشمن برای کشاندن زن و مرد و معنویت و این اتفاق افتاد. یکی دیگر از معجزات انقلاب است: «نظام اسلامی فعال و مترقی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید