فضای مجازی به موتور حرکت در فضای واقعی تبدیل شده است


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890374

رئیس فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

همایش فعالان فضای مجازی همفکر کهگیلویه و بویراحمد با حضور برخی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ صبح امروز سه شنبه 4 مردادماه نشست همفکران و فعالان محترم فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرکت مخابرات و مدیران میانی صدا و سیما استان فتا و نیروی انتظامی به منظور رونمایی از پوستر سومین رویداد پرتاب فضای مجازی در این استان برگزار شد.

سرپرست فعالان فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه اهمیت شبکه های اجتماعی به حدی است که زمانی که رهبر معظم انقلاب به رئیس مرکز ملی دستور دادند، گفت: وی با بیان اینکه اگر فرصت می شد قطعاً مسئولیت این مرکز را بر عهده می گرفتم، به خبرنگار ما گفت: فضای مجازی حقیقتی است که از بستر فضای شبکه اینترنت بیرون انداخته شده است.

وی بیان کرد: فضای مجازی توانسته ابعاد جدیدی به سبک زندگی ببخشد و بسیاری از مشکلات زندگی را حل کند اما مشکلات زیادی را برای نسل بشر به وجود آورده است که تاثیر آن مستقیم نیست و بیشتر به نوع استفاده و استفاده بستگی دارد. همچنین بسته به متغیرها سن، جنسیت، تحصیلات و غیره هستند.

محمود محمدی رصد فضای مجازی را ضروری ارزیابی کرد و گفت: رصد فضای مجازی و حکمرانی صحیح در دنیای مدرن باید بر اساس شاخص های فرهنگی و امنیتی تعریف و تعریف شود و با جدیت اجرا شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه فضای مجازی به موتور حرکت در فضای واقعی تبدیل شده و می تواند در فضای واقعی اثر و جهت گیری مثبت یا منفی داشته باشد، افزود: سازمان ها باید با هم افزایی و همپوشانی کارها در فضای مجازی بستری امن را در استان ایجاد کنند. در این راستا سازمان فضای مجازی تفاهم نامه هایی با سازمان ها و ارگان ها منعقد کرده است.

محمدی از انعقاد تفاهم نامه بین سازمان فضای مجازی سپاه و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات کهگیلویه و رونمایی از سومین پوستر راه اندازی بسیج فضای مجازی در این همایش خبر داد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با تسلیت ایام محرم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به اهمیت فضای مجازی اشاره کرده و موضوع حکمرانی را یکی از موضوعات اولویت دار خواندند.

محمود رادمنش با برشمردن برخی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره فضای مجازی، گفت: مسئولان باید متوجه خطرات فضای مجازی باشند.

وی استارت آپ ها و کسب و کارها را یکی از فرصت های فضای مجازی ارزیابی کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در شاخص فاوا زیر شاخص نرم کشور قرار دارد و امیدواریم در دولت سیزدهم خدمات ارزنده ای داشته باشیم.

رادمنش تصریح کرد: به طور جدی در تلاش هستیم تا از جوانان در حوزه استارت آپ ها حمایت کنیم و این حمایت در طرح نوآورانه قابل مشاهده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان فضای مجازی بسیج را بازوی توانمند وزارت ارتباطات در حوزه استارت آپ ها خواند و گفت: با امضای این تفاهم نامه شناسایی، نگهداری و نمایه سازی دیجیتال فاوا را بهبود خواهیم بخشید. کسب و کار.

این مقام دولتی گفت: در تلاش هستیم تا وضعیت استان را بهبود بخشیده و کسب و کار دیجیتالی را راه اندازی کنیم و از مسدود شدن دستگاه ها از سوی جوانان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید