فضای مجازی به سلاحی خطرناک تبدیل شده است/ با رفرش داغ دشمن، داغ مجازی را از بین ببرید


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1819020

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامگان گفت: متأسفانه فضای مجازی رها شده سلاحی در دست دشمن است که هر طور که می خواهد از آن استفاده می کند و اکنون در جنگ روسیه و اوکراین شاهد سوء استفاده از آن بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرده; علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامگان در گفت و گو با مرآت با اشاره به حذف هشتگ در توئیتر گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بارها ضعف خود را نشان داده اند، جمهوریت در فضای مجازی نشان داده می شود، متواضعانه حذف کنید. آی تی.

علیزاده تصریح کرد: متأسفانه فضای مجازی رها شده سلاحی است در دست دشمن که هر طور که می خواهد از آن استفاده می کند و اکنون شاهد سوء استفاده او در جنگ روسیه و اوکراین بوده ایم. و کسانی که ادعای آزادی او را دارند باید ببینند که چگونه در دفاع از حقیقت ایستادگی می کنند و به طور یکجانبه از آن بهره برداری می کنند.

وی اذعان داشت: مستکبران سربلندی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برنمی تابند و معتقدند که رفع این قتل عام می تواند از قدرت ایران در جهان بکاهد، اما باید بدانند که مردم ایران همواره پای ارزش های اسلامی ایستاده اند. “

به گفته نماینده مردم دامگان؛ دشمن در این روز تجدید می شود و با از بین بردن زخم های مجازی به دنبال کاهش ماهیت سیستم است، اما این فقط یک خیال باطل است.

این نماینده خانه ملت ها در پایان به تلاش های مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی هر چه سریعتر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همت بنده و همکاران و همکاران طرح ساماندهی هر چه سریعتر ساماندهی شود. راه های نفوذ به دشمن بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید