فضای مجازی بهترین ظرفیت برای بیان دستاوردهای انقلاب است/ شهرداری ها و ادارات مسئول ایجاد فضای شهری در دهه فجر

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804343

رحیمی گفت: باید برنامه ها بیشتر بر فضای مجازی متمرکز شود تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح رحیمی استاندار بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. همه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان معتقدند دهه فجر امسال درخشان خواهد بود، تصریح کرد: وجود این جلسات هماهنگی برای رسیدن به نتیجه مطلوب در زمینه اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی است. چهره سیاه دشمنان انقلاب بسیار موثر است.

وی افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های دهه فجر را به شکل مطلوب اجرا کردیم و از همه ابزار و روش ها برای پررنگ شدن برنامه های دهه فجر استفاده کردیم.

رحیمی با اشاره به اینکه برنامه ها باید بر نشاط سیاسی و اجتماعی مردم بیفزاید، افزود: برنامه ها باید بیشتر بر فضای مجازی متمرکز شود تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین شود.

نماینده عالی دولت در مرکز بوشهر دهه فجر را فرصتی برای قیام علیه خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان دانست و تاکید کرد: این اقدامات نشان می دهد که ما هیچ گاه ایثار شهدا را فراموش نخواهیم کرد.

استاندار بوشهر گفت: شهرداری ها و ادارات باید در گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال به تزئینات و آذین بندی های خاص توجه ویژه داشته باشند.

رحیمی تاکید کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید با بهترین تزئینات شهری و روستایی و فضاهای مناسب جشن گرفته شود.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید