در جنگ نرم، دشمن به دنبال تحریف حقایق و واقعیات است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابودر استان مرکزی اظهار داشت: اکنون از ایشان به عنوان امام جهاد یاد می شود، بسیار مهم است و رسانه ها نقش مهمی در این امر دارند. بازی.

کریمی بیان کرد: در مقابل جنگ نرم دشمن باید همیشه در صحنه باشیم، لذا مقام معظم رهبری در این مورد از واژه جهاد استفاده می کنند که مانند سایر صحنه های نظامی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است. .. دشمن ناامید شده و از سوی دیگر انقلاب اسلامی در اوج ناتوانی خود قرار دارد و امیدوار است با دگرگونی داخلی، جبهه انقلاب را از بین ببرد.

وی ادامه داد: در مقابل چنین اقداماتی از سوی دشمن، جهاد نیاز به تبیین دارد، در واقع این توضیح باید برای جلوگیری از تهاجم دشمن انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن در این جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال تحریف واقعیات و واقعیت و ارائه آن به گونه ای دیگر است تا در ادامه انقلاب تردید و شبهه ایجاد کند و موجب ناامیدی شود. ناامیدی و بی انگیزگی تغییر اصول، باورها و ارزش ها، کاهش حسادت دینی، نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب، ناکارآمد ساختن گفتمان مقاومت، نادیده گرفتن و نادیده گرفتن ناتوانی دشمن، ایجاد اختلافات قومیتی، مذهبی و قبیله ای، ایجاد مسئولان و… مردم با الهام از شجاعت، جسارت، صراحت و غیره عبور می کنند.

کریمی تصریح کرد: ناتوانی دشمن باید برای مردم بیان و تبیین شود زیرا اگر دشمن می توانست مقاومت کند تا امروز انقلاب را نابود می کرد اما اکنون در بسیاری از راهبردها شکست خورده است و امروز دشمن ضعیفتر از همیشه شده است. نکته باید ادعا شود.»

وی گفت: رسانه ها به ویژه در ایام الله دهه فجر باید این موضوع را در دستور کار قرار دهند چرا که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جهاد تبیین است و همه باید بازی کنند. نقشی در این راستا دارد.»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دستاوردهای دهه 40 انقلاب اسلامی در بخش های مختلف باید در شیوا به خوبی تبیین شود تا نسل جوان از این دستاوردها مطلع شوند.

کریمی افزود: جوانان باید این مفهوم را درک کنند که ما در واقع به دنبال حیات و خیر انسانی هستیم و بوده ایم و خواهیم بود و حیات گیاهی برای ما ارزشی ندارد.

وی یادآور شد: پیروزی های انقلاب در مقابل دشمن باید از روز اول تا کنون به خوبی تبیین شود، زیرا در غیر این صورت قیام دشمن، بحث تحریف را مطرح می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نهضت انقلاب در چهل سال دوم انقلاب اسلامی یک حرکت متمدنانه بود در حالی که چهل سال اول با جهادگرانی چون نیروی انتظامی و امنیتی، جنگ سخت و فرهنگی سپری شد. جهاد و غیره. ما توانستیم با استکبار ایستادگی کنیم و راه را ادامه دهیم، باید جامعه اسلامی را تشکیل دهیم و به سمت تمدن اسلامی برویم و حرکت تمدنی خود را که رسانه ها نقش اصلی و مهمی در آن دارند ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید