جهاد تبیان مهمترین رسالت هیئات مذهبی است/دشمن در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است + تصاویر


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811951

این امر در اجتماع فعالان فرهنگی-قرآنی شهرستان کهگیلویه تاکید شد.

گردهمایی فعالان فرهنگی و قرآنی قرآن با موضوع «جهاد تبیینی» در سازمان تبلیغات اسلامی دهدشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; امام جمعه دهدشت در این گردهمایی با تسلیت شهادت امام کاظم (ع) گفت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر موضوع جهاد در ابعاد مختلف تاکید زیادی داشته اند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر با تاکید بر اینکه رهبری می فرمایند توضیحات باید قطعی و فوری باشد، افزود: همه جامعه باید نسبت به این موضوع حساس باشند و دستور رهبری را بر زمین نگذاریم.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن در یک جنگ سخت به دلیل ناتوانی و قدرت بالای نظامی جمهوری اسلامی شکست خورد، به جنگ نرم روی آورد.

وحدانی فر گفت: دشمن در این جنگ دستاوردهای انقلاب و اسلام را مورد هجمه قرار می دهد و رسانه ها را هدف قرار می دهد و در این فضا سخت تلاش می کنند.

وی اذعان داشت: در سال های اخیر با استفاده از فضای مجازی و سرورهایی که در اختیار دارند، این فضا را به سمتی که دوست دارند هدایت کرده اند. بنابراین وقتی حضرت آقا دستور لازم و عاجل را اعلام می کنند، همه باید سخت و در حد توان تلاش کنند. “استفاده شده.

وحدانی فر گفت: هیئت ها باید با استفاده از ظرفیت ائمه جماعات، جوانان، فرهنگیان، مساجد و… جهاد تبیین را در مجموع در دستور کار قرار دهند و از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی به عنوان مهمترین وسیله ارتباطی استفاده کنند.

وی افزود: اگر این کار را انجام دهیم و در همه ابعاد از جمله اقتصادی، سیاسی، نظامی و… کار کنیم پیروز خواهیم شد.

وحدانی فر گفت: ظرفیت و فرصت های بسیار خوبی در این راستا داریم و از اصحاب رسانه دعوت می کنم دستاوردهای انقلاب را بررسی و به ثمر برسانند و این خدمات را به مردم بازگو کنند.


a0aa1dc7 84ba 482c 9b78 82570d69dc18 خبر خاکستری

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی مانند خورشید روشن است و دشمن این را به خوبی درک می کند و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را با همه اغتشاشاتی که ایجاد می کند می بیند، بنابراین با ما وارد جنگ نرم شده اند.

وحدانی فر گفت: وقتی نگاه می کنیم می بینیم که دشمن فقط با جهان اسلام دشمنی کرده و کاری به کشورهای دیگر ندارد. از نرم افزار قانون گذاران حمایت می کند، اما اگر بخواهیم قانونی برای حمایت از مردم داشته باشیم، به فکر فرو می روند.

وی گفت: در همه ابعاد جهاد نیاز به تبیین است چرا که دشمن فضا را مسموم می کند باید با خلاقیت همه رسانه های دشمن را شکست داد و به قله های عزت و سربلندی ادامه داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز با تسلیت ایام شهادت حضرت امام خمینی (ره) به بیان نحوه زندگی و ارتباط ایشان با مردم پرداخت و ادامه داد: برای نشان دادن متفاوت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و… موفقیت هایی مانند شکست و ناامیدانه به دنبال هدف خود که نابودی انقلاب اسلامی است.


d767fbec 8f67 4b8a ae31 1a95c07a5112 خبر خاکستری

حجت الاسلام مجید بهادری با بصیرت جهادی، جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغی را در دفاع از دین آرمان های انقلاب، ائمه انقلاب و بهترین و بزرگترین جهاد در پیشگاه خداوند خواند و افزود: اسلام نیازمند حرکت تدافعی، ترکیبی است. بر تعهد فوری و نهایی «تبیین جهاد» متمرکز شد.

وی روشنگری و تبیین مبانی انقلاب را در اولویت جهاد دانست و تصریح کرد: از آن استفاده کردند و گفتند که همه ما وظیفه داریم در این عرصه روشنگری و تبیین کنیم.

بهادری گفت: ائمه اطهار با آن همه خفقانی که بر جامعه شان حاکم بود و حتی در زمان زندان هم به تبیین و روشنگری جهاد پرداختند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی نباید برای جهاد تببین کافی باشد، گفت: باید با دیدار و گفتگو با مردم در جامعه گفت و گو و روشنگری صورت گیرد و برای جهاد تببین فضای مجازی و فضای واقعی در کنار هم ترویج شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید