جهاد تبیان مهمترین راه مقابله با جنگ روایات در فضای مجازی است


ساعت: 21:47
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1810009

علی ایگی گفت: امروز فضای مجازی به تعبیر مقام معظم رهبری بیش از فضای واقعی واقعی شده است و باید جهاد مجازی برای تبیین آن برگزار شود تا نفوذ دشمن در آن فضا کنترل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی ایاجی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود بر اقدام عملی تاکید کرده اند، اما برخی از مسئولان تنها به شنیدن و انجام وظیفه خود بسنده می کنند.

وی ادامه داد: این تفکر اشتباهی است که برای کشور مشکل ایجاد می کند و باید در عرصه عمل شاهد بیانات رهبری باشیم و از شعار فاصله بگیریم.

این کارشناس تصریح کرد: برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور باید جهاد کرد و با اعمال رهنمودهای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مردم به خودکفایی رسید.

ایکی گفت: جهاد تابعین نیز بر اساس رهنمودهای انقلاب و ولایت یک اقدام عملی است، بنابراین نمی توان با شعار و کلام با جنگ قصه مقابله کرد.

وی ادامه داد: میدان جهاد تبیین بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند و امروز وظیفه همه مسئولان است که در این راه خدمت کنند.

این کارشناس گفت: مسئولان باید در جهاد تبیین نقش اول را بر عهده بگیرند تا بتوانیم در نبرد داستان های دشمن به صورت آنلاین پیروز شویم.

ایاگی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی به فرموده مقام معظم رهبری بیش از فضای واقعی واقعی شده است و باید برای کنترل نفوذ دشمن در آن فضا جهاد تبیین مجازی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید