262 هیئات مذهبی زنجان در سامانه طوبی ثبت نام کردند/ انتخابات هیئات مذهبی زنجان فردا برگزار می شود.


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839996

رئیس شورای هیئات مذهبی شهر زنجان گفت: 262 هیئت هیئات مذهبی شهر زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر شامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی زنجان فردا (جمعه 30 اردیبهشت) همزمان با سراسر استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این انتخابات از ساعت 8 تا 14 فردا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: انتخابات شورای هیئات مذهبی زنجان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

شامی افزود: 20 نفر برای انتخابات معرفی شده اند که 7 نفر به عنوان اعضای شورای هیئات مذهبی زنجان انتخاب می شوند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهر زنجان گفت: تنها مسئولان هیأت های مذهبی که در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند می توانند در ششمین دوره انتخابات شوراهای مذهبی شرکت کنند.

وی گفت: اعضای منتخب پس از انتخابات با رای گیری بین خود، رئیس، نایب رئیس، منشی و منشی را انتخاب می کنند و انتخاب خواهند شد.

شامی با بیان اینکه 262 هیئت مذهبی در شهر زنجان در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند، گفت: داوطلبان ثبت نام هیئت جدید می توانند با مراجعه به اداره کل تبلیغات اسلامی و دریافت و پرکردن دفترچه مربوطه، ثبت نام هیئت را همراه با مدارک انجام دهند. در سامانه طوبی دوستت دارم.

رئیس هیئت های مذهبی استان زنجان درباره برنامه های هفتگی هیئات مذهبی در شرایط فعلی به دلیل بیماری عروق کرونر گفت: هیچ گونه منعی برای فعالیت و برنامه های هفتگی هیئت ها و برنامه عزاداری هیئت ها با مصوبه کشوری وجود ندارد. تاج و وزارت بهداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید