نتایج ششمین دوره انتخابات هیئات مذهبی شاهین شهر و میمه


ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840989

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه اعلام کرد؛

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان برگزار و هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و چهار نفر به عنوان معاون برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن بابایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز; وی از برگزاری ششمین دوره انتخابات هیئات مذهبی شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: شورای هیئات مذهبی یک تشکل میانجی و رابط بین سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت های مذهبی است که به عنوان مدیران هیئت ها هدایت هیئت های مذهبی را بر عهده دارد. متدینین دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی می توانند کاندیدای شورا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه افزود: .

وی گفت: در شاهین شهر و میمه در ابتدا 19 نفر برای انتخابات شورا ثبت نام کردند که با استعلام 11 نفر تایید صلاحیت شدند. شعب شهرستان میمه و گاز و بخش مرکزی شهر برگزار و هفت عضو اصلی و چهار عضو علی البدل برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

حجت الاسلام بابایی افزود: مهلت ثبت اعتراض یا شکایت احتمالی از روند برگزاری انتخابات 5 روز است که پس از آن با تایید اعضای منتخب به دعوت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، جلسه ای بین یک نفر به عنوان رئیس، برگزار می شود. یک نفر نایب رئیس و یک نفر به عنوان منشی شورا انتخاب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به نتایج ششمین دوره انتخابات هیئات مذهبی شاهین شهر و میمه افزود: در این انتخابات از مجموع 113 رای ماخوذه به ترتیب: بهرام عمویی با 41 رای، محمدحسن بذله با 39 رای، سیده معصومه موسوی. با 34 رای، حمید جهانی با 32 رای، ضرگام سهراب زری با 23 رای، اکبر جباری با 22 رای و علی جاویدان با 22 رای به عنوان اعضای اصلی و خانم محمدرضا زرگری با 21 رای، سید حسام الدین حسینی با 20 رای حسام الدین. با 20 رای، عباس صارمی با 14 رای به مدت 4 سال به عنوان قائم مقام شورای هیئات مذهبی شهرستان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید