در اختیار داشتن 460 عنوان برنامه با شعار محوری جشن ملی 1400 در شاهین شهر و میمه

ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805233

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان های شاهین شهر و میمه گفت: 460 برنامه با شعار محوری «جشن ملی 1400» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصیب نجیمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ این یادگار گرانقدر و گرانقدر امام خمینی (ره) با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شکوهمندی حضرت امام خمینی (ره) است. پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری جشن ملی 1400 عناوین ایام دهه مبارک فجر نیز با محوریت مضامین و لایه های مختلف انتخاب شده است تا به تمامی لایه ها و مسائل کشور پرداخته شود. این روزها به نوعی

* در اختیار داشتن 460 عنوان برنامه با شعار محوری «عید ملی 1400»

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه به تشریح دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی و آرمان های اصیل آن و نقش نسل جوان در گام دوم انقلاب به عنوان یکی از محورهای اصلی دهه مبارک فجر پرداخت. برنامه های سالانه در شاهین شهر و شهرستان میمه ستاد دهه فجر با 18 کمیته تخصصی و 4 مرکز فرعی در شهرهای غزه، گرگاب، میمه، وزوان و همچنین 250 ستاد در ادارات، کارخانه ها، مدارس، دانشگاه ها، مساجد و مساجد تشکیل شد. فرهنگسراها و هماهنگی های انجام شده تاکنون 460 برنامه برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد دهه فجر شاهین شهر و میمه فجر با اشاره به برخی از عناوین برنامه های شاهین شهر و میمه فجر گفت: ویژه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 12 بهمن ماه مصادف با فرا رسیدن انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در ایران اسلامی، با نواخته شدن زنگ انقلاب، گلباران تمثال مطهر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، رژه خودروها و افتتاحیه رسمی نمایشگاه صنایع دستی بانوان

نجیمی همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی با رویکرد حضرت آیت الله خامنه ای و بیان گام دوم انقلاب را از مهمترین برنامه های امسال دهه فجر خواند و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب چهل و دو سال انقلاب برای درک مردم با عظمت و شکوه با حضور اساتید توانمند کشور پنجشنبه 14 بهمن ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می شود.

وی با برگزاری یادواره بیش از 700 شهید شهرستان، نظافت و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان، اجرای سرودهای خیابانی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در جام فجر، جشن پیروزی انقلاب در مساجد، مدارس و کارخانجات برگزار شد. همایش فاطمی، بانوان، همایش انقلاب، صبحگاه مشترک و رژه ماشینی نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه های دهه فجر، اجلاس امام خمینی (ره) در مساجد، اجتماع مادران انقلابی، محافل قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، همایش پیاده روی خانوادگی، جشن و انقلاب کودک، جشنواره های بومی محلی، شب شعر فجر، افتتاح و بهره برداری از طرح های توسعه تکبیر، نورپردازی و گلکاری. مردم همیشه در صحنه شهر هستند و در راهپیمایی بیست و دوم بخمن در شهرها و روستاهای شهر راهپیمایی می کنند. یکی از شاخص ترین برنامه های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اسن، شهر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید