شاهین شهرو میمه رتبه اول در پوشش واکسیناسیون جمعیت روستایی بالای 12 سال در استان اصفهان

ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782967

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از کسب رتبه اول شاهین شهر و شهرستان میمه برای پوشش واکسیناسیون جمعیت روستایی استان طی 12 سال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پارسا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ شهرستان های شاهین شهر و میمه رتبه اول واکسیناسیون جمعیت روستایی بالای 12 سال در استان اصفهان را دارند و حاکی از آن است: بر اساس گزارش مرکز بهداشت اصفهان، شهرستان شاهین شهر و میمه در بین کل شهرستان های استان با حدود 89 شهرستان. درصد از جمعیت واکسینه شده بیش از 12 سال روستایی مقام اول را در روستا کسب کرد.

ee386aea f376 429b 944c 93389e6c94e6 خبر خاکستری

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای 12 سال در کل شهرستان در نوبت اول 25 درصد و در نوبت دوم 60 درصد است گفت: حدود 50 هزار نفر بالای 5 سال در شهرستان همچنان هستند. واکسینه شده آنها نشان نداده اند که این افراد بیش از سایرین در معرض خطر ابتلا به بیماری های عروق کرونر قلب و عواقب آن هستند، جز اینکه با کمک به انتشار ویروس در جامعه، به نوعی سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازند. در مراکز واکسیناسیون شهر به اندازه کافی انواع واکسن موجود است و از هر شهروند محترمی که تاکنون واکسینه نشده است درخواست می شود هر نوع واکسنی را در اسرع وقت تزریق کند.

وی افزود: با توجه به تکمیل مرکز واکسیناسیون بحرالعلوم شاهین شهر، شهروندان می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 برای دریافت واکسن به مرکز واکسیناسیون انقلاب واقع در خیابان اقبال لاهوری شاهین شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید