شناسایی 8 بیمار مبتلا به امیکرون در شاهین شهر و میمه

ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801563

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از شناسایی 8 بیمار مبتلا به سویه امیکرون در این شهرستان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اقدامات جدی و دقیق بهداشتی، نوبت سوم واکسن کرونا را در اسرع وقت تزریق کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پارسا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی از شناسایی 8 بیمار مبتلا به اومیکرون در شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به کرونا در کشور 160 نفر با 6 فوتی در تبریز، یزد و شهرکرد و یک مورد وخیم در اهواز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزود: تعداد بیماران امیکرون در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا به امروز 151 نفر است که 13 نفر در بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه تاکنون فوتی بر اثر بیماری امیکرون نداشته ایم. “

وی با بیان اینکه 12 نفر از این بیماران در دو هفته گذشته سابقه مسافرت به خارج از کشور را داشته اند، با اشاره به بالا بودن میزان ابتلا و شیوع امیکرون، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه گول نرمی امیکرون ها را نخورید و سلامت را جدی دنبال کنید. کارت ها و رعایت فاصله اجتماعی و تهویه مناسب در مکان های بسته و بسته و در اسرع وقت برای سومین تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشتی درمانی یا مرکز واکسیناسیون جمعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید