شعار مرگ بر آمریکا محوری ترین شعار 13 آبان است

زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781478

انوری گفت: شعار تکان دهنده و ضد استکباری مرگ بر آمریکا مهم ترین و اساسی ترین شعار در مراسم 13 آبان است که هر سال بیش از سال های دیگر طنین انداز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ صبح امروز همایش دفاع از یوم الله 13 آبان به دعوت سرهنگ انوری شورای اداری بند و سخنرانی توسط آموزش و پرورش کبگیان برگزار شد. سرهنگ انوری از فرماندهی سپاه بویراحمد در مدرسه شهید نوربخش چیتاب.

فرماندار کبگیان که مراسم را با امام جمعه کبگیان و فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد با نواختن زنگ 13 آبان در مدرسه شهید نورباش چیتاب آغاز کرد، گفت: اسلام.

سرهنگ انور فرمانده سپاه بویراحمد که سخنران ویژه این همایش بود، با تبریک این روز، آن را لحظه ای از شور انقلابی و ابراز خشم ملت بزرگ ایران اسلامی از سیاست ظالمانه استکبار جهانی دانست و گفت: : مرگ تکان دهنده و ضد استکباری آمریکا محوری ترین و اصلی ترین شعار مراسم 13 آبان است که هر سال بیش از سال های دیگر طنین انداز می شود.

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد گفت: سران دولت استکبار و یاران غربی آمریکا بدانند که تجلی خشم مردمی علیه سیاست های شوم آمریکا در 13 آبان بی شک یکی از بزرگترین روزهای مهم و سرنوشت ساز این کشور است. انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر، روز تجلی مجدد آزادی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان نامیده شده است.

جشن باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آگاهی و آگاهی مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه ها و سیاست های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی، تبیین سلحشوری با استکبار و معرفی رژیم آمریکا به عنوان شیطان بزرگ. راحیل و مقام معظم رهبری در تبیین اندیشه های امام، معتقدند مهمترین اهداف 13 آبان ماهیت سلطه طلبی آمریکا و آگاهی بخشی به اقدامات و جنایات آمریکا در منطقه و جهان است. به ویژه در ایجاد بحران در کشورهای مسلمان.

لازم به ذکر است در پایان پیگیری های حکیمه وسوگی مدیر آموزش و پرورش کبگیان از سوی سپاه شهرستان بویراحمد سه سیستم صوتی به مدارس و 30 عدد لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس چیتاب اهدا شد.

خبرنگار: اسحاق باگرزاده
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید