نفرت آمریکا از اسلام و انقلاب، صلح و جنگ نمی شناسد/ «مرگ بر آمریکا» شعار کلیدی و ماندگار ملت ایران است.


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908384

محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه این تصور که آمریکا از برجام آسیبی نخواهیم دید، بزرگترین اشتباه است و توصیه امام خمینی (ره) یک اصل راهبردی است، اظهار داشت: این تصور که برجام از جانب آمریکا متضرر نمی شود. وی گفت: در پاسخ به افرادی که می گویند با مرگ آمریکا دشمنی آمریکا با ما بیشتر می شود باید بگوییم این شعار شعار کلیدی و ماندگار ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; آیت الله محمدبکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سوری در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان اظهار داشت: همانطور که امروز با شیاطین انسی با اقدامی مانند راهپیمایی برخورد می کنیم، باید با شیاطین هم برخورد کنیم. شیطان جن با خداپرستی و پس ما هم باید بمیریم خداپرست باشیم و در میدان حضور داشته باشیم.

وی افزود: از حضور باشکوه مردم مازندران در راهپیمایی بزرگ و باشکوه صبح امروز تشکر و قدردانی می‌کنم و از این ملت که همیشه در صحنه و ولایت هستند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: امروز روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی است که نام بسیار صحیحی است و در نهایت مردم خوب ما برای گرامیداشت این روز به میدان آمدند که از این بابت کمال تشکر را داریم. .

امام جمعه ساری در ادامه بحث را بر جمله ای از بنیانگذار انقلاب اسلامی متمرکز کرد و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: به همه مردم شریف ایران و مسئولان می گویم که چه در جنگ و چه در صلح، بزرگترین سادگی همین است.» اگر تصور کنیم دنیاخواران به ویژه آمریکا دست از سر ما و اسلام عزیزمان برداشته اند، نباید لحظه ای از دشمنان غافل شد و در ذات آمریکا کینه و دشمنی با حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم. اسلام در حال رشد است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: بنابراین تصور اینکه آمریکا از برجام آسیبی نبینیم بزرگترین اشتباه است و توصیه امام خمینی (ره) یک اصل راهبردی است.

وی با بیان تصمیم برای پرداختن به این هشدار مهم، گفت: اولین تصمیم این است که فرهنگ غربی وارد زندگی، فکر و روح ما نشود و این بزرگترین خطر و آسیب پذیری دشمنی مانند آمریکا و با توجه به خسارات فراوان تلاش است. دشمن به جای اسلام به سبک غربی به کشور حمله می کند، لذا جهاد هوشمندانه و همه جانبه لازم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: همیشه باید از ایران پیام مقاومت فرستاد و اگر از اینجا پیامی مانند ترس، تسلیم و ضعف فرستاده شود شجاعت دشمن بیشتر می شود و این خطرناک است و بنابراین مردم و جوانان، قدرت و ارتباطات و عزم آنها را برای ایستادگی در برابر قلدرها در سراسر جهان منعکس می کند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: از این رو راهپیمایی امروز مردم و جوانان در سراسر کشور این پیام را به تمام دنیا رساند.

وی تاکید کرد: سومین راه حل و راهبرد مصونیت از خطر شعار مرگ بر آمریکا است و باید به کسانی که می گویند با این شعار دشمنی آمریکا با ما بیشتر می شود باید بگوییم حوادث 7 مرداد در ایران. در زمانی از آمریکا اتفاق افتاد که هیچکس شعار مرگ بر آمریکا را در کشور سر نمی داد و این شعار شعار کلیدی و ماندگار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: جهاد برای تبیین، روشنگری و تبلیغ ماهیت دشمن چهارمین تصمیم راهبردی است که مقام معظم رهبری نیز از کمبود این بخش گلایه کردند و گفتند: اسناد مهمی در تسخیر آن به دست آمد. لانه جاسوسی از دانش آموزان با وجود تاکید بر گنجاندن این مدارک در کتاب های درسی تاکنون محقق نشده است.

امام جمعه ساری راه پنجم را برای گوش دادن به تذکر امام (ره) مبنی بر اینکه مسئولان کشور به وظایف خود به درستی انجام می دهند دانست و گفت: اگر مسئولان کشور به وظایف خود درست عمل کنند و مشکلات مردم حل شود. به خودی خود زمینه ای برای کار دشمن وجود نخواهد داشت.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار داریم وظایف خود را جدی بگیرند و همه مسئولیت خود را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید