مردم ایران چیزی جز لغو تحریم ها نمی پذیرند/ روح ظلم ستیزی در جان مردم زنده است/ شعار مرگ بر آمریکا باقی است

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789169

امام جمعه تهران گفت: این ملت چیزی جز لغو همه تحریم ها نمی پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خطبه های آیت الله سیداحمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران در مراسم بزرگداشت 19 آذرماه روز شهادت مرحوم سید حسن مدرس گفت: در زندگی ایشان 10 نکته وجود دارد که تنها به چهار نکته اشاره می کنم. . اولین نکته این است که او معلم، الهی و الهی بود و به فرموده امام (ره) هوای نفسانی در کارش نبود.

وی با اعلام بزرگمردی مدرس، افزود: نکته سومی که در زندگی او وجود داشت این بود که او ظالم و ظالم بود و به دستور رضاخان کشته شد اما مانند کوه مقاومت کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: این ظلم و ظلم بعد از 40 سال در جان شما زنده است و نشان می دهد که دست از نفرت از آمریکا بر نمی دارید، بنابراین شعار مرگ بر آمریکا باقی است.

آیت الله خاتمی همچنین با اشاره به دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5، گفت: هیئت باتجربه برای مذاکره به وین رفتند و این هیئت نیز مواضع خود و مواضع ضد آمریکایی خود را به صراحت بیان کرد، چه در زمینه وعده و چه بیانیه ها: «در عمل نشان دادند.

وی افزود: در یک کلام به مذاکره کنندگانی که جزء نظام هستند می گویم شما نماینده ملتی شجاع هستید که آرمان هایش تا آخرین قطره خون و نفس دوام آورده است. بدانید که این ملت چیزی جز لغو همه تحریم ها نمی پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید