مسئله فلسطین درد عمیقی در جهان اسلام است/ شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کم نخواهد شد


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834842

یعقوب کریمی گفت: شعار مرگ بر آمریکا مایه مباهات مردم و نشانه استقلال و عزت ملت است که باید زنده نگه داشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یعقوب کریمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با عصر هامون با بیان اینکه کشوری به نام اسرائیل در دنیا وجود ندارد، گفت: این رژیم برای آنها مشکلات زیادی ایجاد می کند و آنها را به سمت مرزهای فلسطین می کشاند.

وی افزود: بی شک مسئله فلسطین قدیمی ترین، عمیق ترین و اساسی ترین مسئله و مسئولیت بر عهده جهان اسلام، خاورمیانه و جهان است، سرزمینی که متعلق به مردم ستمدیده و نماد ظلم و ستم در جهان است. “

وی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا چنین رژیمی را باور ندارد و امروز تمام ظلمی که به مسلمانان می کنند توسط ابرقدرت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا انجام می شود.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال برای ما و مسلمانان سال متفاوتی برای روز قدس است و از سوی دیگر فلسطین نیز دستخوش تحولی اساسی شده است.

وی گفت: مقاومت مسلمانان فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تغییر و رویکرد جدیدی به خود گرفته و نشات گرفته از انتفاضه سنگی در پهپادهای بسیار قدرتمند با امکانات بومی و دانش مسلمانان منطقه است.

کریمی ادامه داد: این اقدام فلسطینی ها خشم رژیم اسرائیل را برانگیخته است و شبانه روز نمی خوابند و حتی در سرزمین های اشغالی آزار و اذیت می کنند و کار را برای اسرائیل در سرزمین های اشغالی سخت کرده است.

وی تصریح کرد: پس از یک وقفه دو ساله باید به قدرت برسیم و از رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم زیرا عید اصلی مسلمانان روز قدس است، روزی که همه ما در سراسر کشور به دنبال سلامتی غرش می کنیم و به خیابان ها می آییم. دستورات.” تا به فلسطینیان مظلوم ثابت کنیم که در کنار آنها هستیم.

وی افزود: از زمانی که امام راحل فرمودند ما از اول انقلاب در کنار فلسطینی ها بودیم و امید را در دل آنها زنده کردیم که این نشان از پیروزی های فراوان در سال های اخیر است. این مقاومت پاسخ داد و ابرقدرت ها را تحقیر کرد و آنها به کشورهایی به ظاهر مسلمان تبدیل شدند که فریب خوردند و روابط خود را با اسرائیل عادی کردند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: این تحول در دل مردم و جبهه مقاومت در غزه و سرزمین های اشغالی که مسلمانان در آن نفوذ کرده و عرصه را بر اسرائیل تنگ کرده اند، حرکتی مهم و پاسخی قاطع و دندان شکن است. از کشورهای بزدل.” به نفع دنیوی او.

وی ادامه داد: پاسخ دشمن غاصب، کودک کش و بزدل اسرائیل همان حرکتی است که در قدس می بینیم و مسلمانان بی باکانه و شجاعانه در مقابل زیاده خواهی های صهیونیست ها ایستاده اند و به دنبال آزادی قدس هستند و قدس آزاد خواهد شد. از نظام مقدس و رهبری.

کریمی گفت: شعار مرگ بر آمریکا را با حضور پررنگ و پرشور در روز جهانی قدس اجرا می کنیم.

وی با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا نماد دفاع از ظلم و مبارزه با ظلم در سراسر جهان است، افزود: این شعار برای ما نماد هر آنچه در اسلام برای ظلم، ظلم و کفر معرفی شده است. تا زمانی که تفکرات استکباری در اذهان غرب و ریشه در اعتقادات ما دارد و نیروها و جبهه مقاومت را تقویت می کند، این شعار هرگز از ذهن ما پاک نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم با همت مسلمانان بتوانیم جبهه استکبار را نه با سازش یا ضعف در برابر اسرائیلی ها، بلکه با افتخاری که در یمن و فلسطین داریم و جبهه مقاومت در همه جا داریم، شکست دهیم. گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید