حادثه تروریستی اخیر دل هر ایرانی را به درد آورده است/ انتقام ظالمانه عاملان حادثه مرهم این درد است


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906750

راغبیان فعال فرهنگی با اشاره به شهادت تعدادی از زنان و کودکان در حادثه تروریستی شیراز گفت: این حادثه برای هر ایرانی که قلبش در رحمت انقلاب و نظام است دردناک بود و هیچ نشانه ای نمی تواند باشد. از این حادثه تلخ.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیما راغبیان در گفتگو با یزدرسا با اشاره به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در این چند روز هر ایرانی که قلبش برای ایران، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می تپد می تواند ببیند. ابراز تنفر از عاملان و دلایل این حادثه شنیده شد.

رئیس سابق جامعه زنان فرهیخته استان یزد با بیان اینکه معاندانی که در هفته های اخیر جامعه را به بلاتکلیفی کشانده اند بدانند که در خون آرشام و سایر شهدای این حادثه شریک هستند، افزود: اکنون باید از اینها بپرسیم. مدعیان و سلبریتی هایی که به ایران زنگ زدند و از هشتگ استفاده کردند. آنها کجا هستند؟ سکوت آنها به چه معناست؟ آیا سکوت آنها تنها به معنای همراهی با عاملان و جنایتکاران این حادثه است؟

وی با اشاره به شهادت چند دانش آموز و کودک در این حادثه تروریستی ادامه داد: امروز فیلمی از دانش آموز شهید آرشام دیدم که همکلاسی ها و معلمش گریه می کردند. در این حادثه چند کودک و زن کشته شدند؟ اکنون زنان مدعی زندگی و آزادی کجا هستند؟ کجایند مدعیان دروغینی که فقط حرف می زنند؟

راغبیان تصریح کرد: این حادثه برای تک تک مردم ایران که دلشان به انقلاب و نظام گره خورده بود دردناک بود و جز انتقام سخت جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی از عاملان و مقصران این حادثه تلخ نشانه ای از این حادثه تلخ نیست. این حادثه که البته می تواند یک مرهم کوچک باشد، جنایت است.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) بر اساس منشور بین المللی جنایتی بزرگ و سهمگین بود، تصریح کرد: کجایند مدافعان حقوق بشر که پرچمدار کشور خودشان هستند؟ آمریکا، انگلیس و اسرائیل نه تنها ناقض حقوق بشر هستند، بلکه نماد دروغ و دشمنی نیز هستند.

وی ادامه داد: مدافعان حقوق بشر و دشمنان ما حقیقت را پشت رسانه های دروغ پرداز خود پنهان کرده اند، هر چند که مردم ما آگاهند و با یک دست آنها را خط و نشان خواهند کشید و همه پیرو مواضع ولی فقیه و انشاءالله خواهند بود. با کسوت منجی عالم بشریت و با در دست داشتن پرچم انقلاب، جامعه از مشکلات و نگرانی ها و تشویش ها نجات می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید