انتقام ظالمانه ای در انتظار آنهاست که به خاطر خودبزرگ بینی و ریاکاری شان.


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907112

جلسه مشترک و فصلی پلیس و عابر پیاده مجلس امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با حضور رئیس مجمع عمومی امر به معروف و نهی از منکر، فرمانده حضرت صاحب الزمان (عج)، فرمانده انتظامی استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد و ممنوعیت در منکر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ نشست مشترک و فصلی نیروی انتظامی و مجمع امر به معروف و نهی از منکر در استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور سردار جواد استاکی رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر، سردار مجتبی فدا فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد. حضرت صاحب الزمان (عج)، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان و محسن مظاهری دبیر ستاد کل استان اصفهان چه خوب و چه بد، بازداشت شدند.


* انتقام سختی در انتظار تکبر و تکبر آنهاست

سردار محمدرضامیر حیدری در این دیدار با اشاره به حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و شهادت یک گروهی از هموطنان ما دل هر آزاده ای را به درد می آورد که شخصی با شقاوت تمام به زائران اهل بیت(ع) و زائران این گونه حمله می کند و به جرم مسلمانی و دینداری آنها را به خاک و خون می کشاند. اسلام، مستکبران بدانند که ظالمانه انتقام خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه استکبار و دشمنان نظام با چنین اقداماتی بربریت خود را به رخ جهانیان می کشند، خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران هرگز زیر بار استکبار نخواهند رفت و همواره ثابت کرده اند که همواره پشت نظام ولایی خود بوده و هستند. و انقلاب


* عدم انجام کاری در جهاد تبیین انتقام خون شهدای مظلوم است

پاسدار جواد استاکی رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر راروان استان اصفهان نیز اظهار داشت: بی تفاوتی و بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث سلطه منکر و از بین رفتن نظم و امنیت جامعه می شود. اضطراب

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی نیروهای انقلابی مردم را امیدوار کرده است، خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی اعم از دولتی و مردمی باید تلاش خود را در جهت تبیین دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان متمرکز کنند و می دانیم که در این زمینه کم کاری وجود دارد، مزارع مرهون خون شهدایی است که برای روییدن نهال این انقلاب جان باختند.


* دامنه امر به معروف و نهی از منکر باید با روش های جدید گسترش یابد

سردار سرتیپ مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین افتخار است و همه ما وظیفه داریم برای آن تلاش کنیم. صفات جامعه باید از انفعال و سردرگمی مردم بیرون بیاید.» آنها همیشه راه را خوب می دانستند و همیشه با حضور در صحنه نقشه های دشمنان را خنثی می کردند.

وی تصریح کرد: دامنه فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید گسترش یابد و فعالیت با روش های نوین و همکاری با سازمان های مردم نهاد در اولویت قرار گیرد. تشکیلات شورای امر به معروف و نهی از منکر در نهادها و سازمانها و معرفی رئیس هر نهاد به عنوان مسئول امر به معروف و نهی از منکر آن مؤسسه.


* جامعه نیازمند فعالیت های فرهنگی است/ ترویج فضایل رذایل را از بین می برد

حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر امر به معروف و نهی از منکر استانداری اصفهان نیز گفت: با نهادهای مردمی و انقلابی برای ترویج امر به معروف در جامعه اسلامی همکاری خواهیم کرد. در این امر بسیار مهم از حمایت نیروی انتظامی برخوردار خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند کارهای فرهنگی است که باید تلاش کنیم فضایل را در جامعه اسلامی به حساب آوریم و ترویج دهیم. وقتی فضایل نقش خود را در جامعه ایفا کرد، دیگر رذایل جایی نخواهد داشت و خود مردم به ابتکار خود با رذایل مبارزه می کنند.


6ba6149c 760e 4243 b319 b18a090a13c9 خبر خاکستری


1e1e588c 4697 4b38 86ce 13b671c5b3e2 خبر خاکستری


4f6d740d a4a3 4a3c b3c0 dd8dba8a1f87 خبر خاکستری


3081abd4 662f 4e7b 8998 8b1fda7e4c04 خبر خاکستری


eea409eb cb37 4a54 b439 38634b08f546 خبر خاکستری


68df2999 9e6c 4e30 bbe6 a1d04a2462ae خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید