پدر ظالم نوزاد 10 ماهه خود را به خاطر گریه کشت / جنایت ظالمانه در شرق تهران

پدر ظالم نوزاد 10 ماهه خود را به خاطر گریه کشت / جنایت ظالمانه در شرق تهران

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد: مردی که نوزاد 10 ماهه خود را به دلیل مصرف مواد مخدر مورد ضرب و شتم و خفه قرار داده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس دستگیر شد.

; سرهنگ شهرام امیریان درباره این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده مربوط به مرگ مشکوک نوزاد 10 ماهه به پلیس آگاهی شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از مصالحه قضایی و احضار پدر نوزاد، وی در تحقیقات اولیه گفت که نوزاد 10 ماهه وی در آشپزخانه اوپن به سر می برد که ناگهان متوجه شدم وی روی زمین افتاده و سپس جان باخته است.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با توجه به شواهد و آثار حمله به بدن کودک از مسئولان خواست تا نسبت به موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

این افسر پلیس ادامه داد: در تحقیقات از پدر نوزاد با مشاهده مدارک پلیس مجبور شد لب به اعتراف گشوده و راز کشتن نوزاد 10 ماهه خود را بیان کند و گفت که در روز قتل نه من به خاطر مصرف مواد مخدر تنها بودم، وقتی بچه ام گریه می کرد او را کتک می زدم و خفه اش می کردم.

سرهنگ “امیریان” با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضایی اظهار داشت: گذراندن دوره آموزشی مدیریت خشم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی (اعتیاد و …)

دیدگاهتان را بنویسید