سران ظالم و ظالم کاخ سفید، بزرگترین دشمنان بشریت


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909035

سران کاخ سفید بزرگترین ناقضان حقوق بشر و دشمنان واقعی بشریت هستند که فقط به فکر حقوق و منافع نامشروع سرمایه داران بزرگ آمریکا و شرکت های اقتصادی صهیونیستی هستند و برای مردم این کشور ارزش و احترام قائل نیستند. جهان و مردم مسلمان جهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شیرازی در یادداشتی نوشت: سران کاخ سفید بزرگترین ناقضان حقوق بشر و دشمنان واقعی بشریت هستند که فقط به حقوق و منافع نامشروع سرمایه داران بزرگ آمریکایی و شرکت های اقتصادی صهیونیستی و به فکر مردم هستند. جهان و مردم مسلمان جهان هیچ ارزش و احترامی ندارند.
چهره زشت واقعی رهبران حکومت نامشروع و غاصب آمریکا را باید در آینه ایران، فلسطین، یمن، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، اندونزی، کوبا، سوریه، لبنان، هیروشیما، ژاپن و حتی در آینه دید. صحنه تبعیض نژادی در ایالات متحده :
1. آمریکا در 245 سال در 227 جنگ علیه بشریت شرکت کرده است و تنها در نیمه دوم قرن بیستم به 22 کشور حمله کرده است.
2. در سال 1890، آمریکایی ها سیصد سرخپوست را در ایالت داکوتا کشتند.
3. آمریکایی ها در سال 1945 300000 نفر را در ژاپن کشتند و صدمات و صدمات طولانی مدت به هزاران انسان بی گناه وارد کردند.
4. آمریکایی ها از سال 1946 یک جنگ 16 ساله را در ویتنام شمالی آغاز کردند و سه میلیون نفر را کشتند.
5. در سال 1965، آمریکایی ها با حمایت از کودتای سوهارتو در اندونزی در قتل سه میلیون نفر شرکت کردند.
6. در سال 1343 هجری شمسی آمریکایی ها به وسیله محمدرضا پهلوی ملت ایران را به تسلیم واداشتند و بزرگترین جنایت علیه بشریت را مرتکب شدند.
7. آمریکایی ها با حمایت از صدام و آغاز جنگ هشت ساله در شهادت، مجروحیت، اسارت و آوارگی هزاران ایرانی در سال 1359 هجری شمسی شرکت کردند.
8. آمریکایی ها در سال 1367 هجری شمسی با سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران سیصد مظلوم و بی گناه از جمله 66 کودک را کشتند;
9. آمریکایی ها از سال 1991 تا 1996 بیش از نیم میلیون کودک را از طریق تحریم های غذایی و دارویی در عراق کشتند.
10. در سال 1993، آمریکایی ها بیش از 80 نفر از فرقه مسیحی داوودی را – که مخالف سیاست دولت آمریکا هستند – که در یک خانه جمع شده بودند، در مقابل چشمان مردان، زنان و کودکان به آتش کشیدند.
11. آمریکایی ها با اشغال عراق در سال 2003 دو میلیون مرد، زن و کودک بی دفاع را کشتند.
12. در سال 2003 وقتی آمریکایی ها زندان ابوغریب عراق را باز کردند، بدترین جنایات و زشت ترین و نفرت انگیزترین رفتارها را با اسرا انجام دادند و با تیراندازی به سوی آنها مردم را کشتند.
13. پس از سال 2001، در خلیج گوانتانامو – واقع در خلیج گوانتانامو و در بخش جنوب شرقی کوبا – آمریکایی‌ها وحشیانه‌ترین رفتار را با زندانیان از طریق شکنجه، تزریق مواد مخدر و اعدام مصنوعی انجام دادند.
14. آمریکایی ها صدها زندان مخفی در سرتاسر جهان دارند که در آنها، مانند ابوغریب و گوانتانامو، با مردم ظالمانه رفتار می شود.
15. پس از جنگ جهانی دوم، آمریکایی ها بدترین جنایات و قتل ها را برای سرنگونی پنجاه دولت انجام دادند.
16. رهبران کاخ سفید تنها ده میلیون آمریکایی از جمله دو و نیم میلیون کودک را آواره کردند.
17. در بیست سال گذشته، آمریکایی ها بیش از 3500 پاکستانی را با ترور و هواپیماهای بدون سرنشین کشته اند.
18. آمریکایی ها از ابتدای شکل گیری جمهوری اسلامی ایران تا به امروز به دلیل حمایت از دیکتاتورها، تروریست ها و منافقین در کشتار هزاران زن، مرد و کودک ایرانی مشارکت داشته اند.
19. آمریکایی ها با حمایت از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در تمامی جنایات این رژیم در فلسطین و سراسر جهان شریک هستند.
20. به دلیل کاشت خانواده خبیث داعش، آمریکایی ها در تمامی جنایات این گروه تکفیری در ایران، عراق، سوریه و افغانستان شریک هستند.
آمریکایی ها؛ آنها از شعار حقوق بشر برای جلب منافع غرب، شعار دموکراسی برای مداخله نظامی در کشورهای مستقل یا مخالفان آمریکا و شعار مبارزه با تروریسم برای کشتن مردم بی دفاع و بی گناه با بمب و سلاح و پرورش تروریست استفاده می کنند. از نوع منافق و کومله، دموکرات ها و داعش آن را می خواهند.
وقتی آمریکایی ها هدفی را می کشند، با زور، فشار، ارعاب، تهدید و تحریم و با دروغ و تهمت به قصد خود عمل می کنند و از هیچ قانونی تبعیت نمی کنند.
آمریکایی‌ها متجاوزان واقعی، تروریست‌های جهانی، دروغگویان شرور، ظالمان بی‌نظیر، ظالمان ماهر، شکنجه‌گران حرفه‌ای جنایت و بدترین ناقضان حقوق بشر هستند.
ما نگران نقض حقوق بشر، ظلم بی حد و حصر، شکنجه وحشیانه مردم، پایمال شدن شخصیت زنان، کشتار کودکان، نقض ابتدایی ترین حقوق بشر هستیم. تبعیض نژادی در رابطه با بیشترین جنایات شیطانی سربازان آمریکایی به دلیل رفتار متکبرانه و روحیه استکباری آنها، به دلیل تحمیل مطالبات استکباری، به دلیل حمایت رژیم ناپسند، جعلی و غاصب اسرائیل، به دلیل پرورش و حمایت از عناصر نابودگر داعش، به دلیل کشتار و کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین، یمن، سوریه، عراق و افغانستان، به دلیل عهدشکنی و رفتارهای کینه توزانه و ناجوانمردانه، به دلیل قلدری و استکبار و عدم تعهد به دلیل کسب منافع غیرقانونی به هر قیمتی به دلیل ظلم و جنایت آشکار علیه ملت بزرگ ایران به دلیل برنامه ریزی جنگی و حمایت از شورشیان و تروریست ها علیه ملت ایران و ما به دلیل کشته و زخمی شدن مردم بی دفاع در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) مدعی نظام زمخت، شیطانی و آدمکش آمریکا هستیم و آنها را زیر سوال می بریم. آنها باید پاسخگوی این همه ظلم و ستم و حماقت به ما و مستضعفان جهان باشند.
این ما هستیم که باید بگوییم نیازی نیست که آمریکا جهانخوار بماند. زیرا با خروج آمریکا، ظلم و فساد پایان می‌یابد، جنگ و شورش، درگیری، ویرانی و تخریب زیرساخت‌ها پایان می‌یابد، مداخله در امور کشورها پایان می‌یابد، قتل و سرقت و کشتار وحشیانه زنان و کودکان پایان می‌یابد و تروریسم پایان می‌یابد. و تروریسم را تمام خواهند کرد.
آمریکایی ها مادر جنگ در جهان هستند. آمریکایی ها اصلی ترین شورشیان در جهان هستند. آمریکایی ها عوامل نفوذ و آغازگر اختلاف بین کشورها و مردم هستند. آمریکایی ها از عوامل تروریستی برای کشتن مردم مظلوم جهان استفاده می کنند. آمریکایی ها مرتکب اعمال زشت و بدخواهانه علیه ملت ها هستند.
امروز دنیای بشریت ظلم سران آمریکا را برنمی تابد و در برابر استکبار جهانی مطالبه گری کرده است. آمریکای امروز آمریکای ضعیف و رو به زوال است. نظریه پردازان کاخ سفید صدای شکسته شدن پایه های حکومت قهری آمریکا را شنیده اند. آنها همچنین تشخیص می دهند که امروز جهان در آستانه نظم جدیدی است. نظامی که قطعا جمهوری اسلامی ایران در آن نقش اساسی دارد.
همه دشمنی ها با این نظام الهی به همین دلیل است و ما معتقدیم پیروزی آمریکا در میدان دشمنی با ایران مقتدر و اسلامی سرابی بیش نیست. همچنین معتقدند جمهوری اسلامی ایران پایه گذار تمدن نوین اسلامی است و در این عصر دیگر اثری از آمریکای ظالم و خیانتکار باقی نخواهد ماند و اسلام ناب بر جهان حاکم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید